Recenzja- Ziaja, Anno d'oro, Mikrdermabrazja domowa

Dziś mała recenzja produktu, który niestety już mi się skończył





Od producenta:
Specjalistyczny zabieg domowy intensywnie pielęgnujący cerę dojrzałą 40+. Skutecznie wygładza i przywraca blask zmęczonej skórze. Preparat do stosowania na noc, 3-4 razy w miesiącu. 
Odmłodzenie skóry - mikro-kryształki tlenku glinu 
usuwają martwe komórki naskórka, kosmetyk dokładnie oczyszcza pory, ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry. 
Zawiera wit. A, E, prowit. B5. 

Skład: Aqua (Water), Hexyl Laurate, Caprylic/Capric Triglyceride, Alumina, Hydrogenated Coco-Glycerides, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glycerin, PEG-20 Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Zea Mays (Corn) Kernel Extract, Hydrolyzed Rice Protein, Lecithin, Ursolic Acid, Xanthan Gum, Atelocollagen, Sodium Chondroitin Sulfate, Panthenol, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Methyparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben. DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Limonene, Sodium Hydroxide.

Moja recenzja:
Szukałam produktu mocno złuszczającego przez długi długi czas gdyż na plecach miałam ciemne plamy po  trądziku niestety zwykłe pilingi nic nie dawały, aż nagle olśniło mnie iż mikro-dermabrazja jest bardzo mocno złuszczająca niestety jeden zabieg w salonie kosmetycznym na plecy to wydatek około 300 zł. na dodatek jeden zabieg nie jest w stanie zniwelować przebarwień trzeba iść 3-4 razy także  stwierdziłam, że jest to duży wydatek a nie wiadomo czy palmy w lato znów nie powrócą także dałam sobie spokój z kosmetyczką ale w domowym zaciszu dalej czegoś takiego szukałam, aż w końcu znalazłam ten o to produkt jak dla mnie produkt trafił w sedno sprawy używa się go raz na tydzień ja po około 4 tygodniach widziałam znaczą różnicę po całym okresie jesienno-zimowym na moich plecach nie było już prawie wcale widać plamek, niestety nie wiem jak działa na zmarszczki gdyż na razie jeszcze ich nie posiadam.
Tak jak mówiłam produkt jest mocno złuszczający i nie wolno stosować go więcej niż raz na tydzień.
Ma cudowny zapach- mi przypadł do gustu , gęsta konsystencja z mikrodrobinkami  ułatwia pilingowanie ciała.
No i cena 12 złoty w mojej aptece a jedno opakowanie 80ml. starczyło mi na prawie 2 lata ! 
Także bardzo serdecznie polecam !
I.

Etykiety: