Próbki Love me green

Jedziemy dalej z recenzjami :)

Kilka dni temu dostałam próbki od firmy love me green.
W skład próbek wchodził krem do rąk, którego nie mam niestety zdjęcia,piling do twarzy,krem na dzień do twarzy,dwa kremy do ciała i krem do twarzy na noc.



Na razie wykorzystałam krem do rąk, który urzekł mnie swoim zapachem, krem bardzo dobrze nawilżył moją suchą skórę dłoni na długi długi czas,bardzo ładnie wygładził mi skórę a jego największym plusem było bardzo szybkie wchłonięcie bez pozostawiania tłustych plam.

Krem na dzień z olejkiem z granatów ekologicznych,które aktywują procesy regeneracyjne skóry,dzięki czemu staje się ona bardziej jędrna.

Krem na noc z ekologicznym mleczkiem pszczelim, które stymuluje odnowę komórek skóry.

Nawilżający krem do ciała na bazie wyciągu z aloesu i  ekologicznego olejku migdałowego o egzotycznym zapachu.

Drugi krem do ciała z ekstraktem z zielonej kawy i herbaty,które wspomagają eliminację tłuszczu.

Peeling do twarzy z olejkiem z ekologicznych pomarańczy i pudrem z ziaren arganu, ma właściwości kojące i rewitalizujące.




Pozdrawiam i Polecam firmę LOVE ME GREEN.
I.


Niebawem kolejne recenzję :)

Etykiety: