Próbki od GlySkinCare





Dzięki uprzejmości firmy GlySkinCare otrzymałam do przetestowania próbki ich kosmetyków.




Otrzymałam 7 próbek SUPER SUNBLOCK- krem ochronny SPF 30

Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery, zapewnia ochronę  UVA i UVB, stosowany może być cały rok, bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając żadnych śladów na skórze.



Otrzymałam także 3 próbki kremu HYDROTONE LIFE- krem nawilżający

Krem intensywnie nawilżający do twarzy dla cery normalnej i tłustej.
Krem bardzo dobrze się wchłania nie pozostawia żadnych smug, można go stosować na noc i w dzień.


I jeszcze 5 próbek CREAM 5- krem pilingujący 5 (5% kwasu glikolowego)
Krem będzie testowała moja mama z racji tego iż ja nie mam jeszcze zmarszczek. Niestety na razie nie jest to możliwe gdyż krem jest złuszczający a mamy lato i nie nadaje się on do testowania w lato gdy ktoś chce się opalać.



Etykiety: