Współpraca z CAMELLIA TEA oraz kolejne próbeczki

Hej!

Wróciłam z wakacji niestety :( pogoda była cudowna, ale ten post nie będzie jeszcze o wakacjach.
Wróćmy do tego co przez ten czas do mnie przyszło ;)

Więc wracamy do próbeczek i współprac.
Dziś post będzie troszkę dłuższy gdyż jest kilka rzeczy,które chciałabym wam pokazać.


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Camellia tea, która jak zapewne domyślacie się zajmuje się sprzedażą różnego rodzaju herbat.





Do testowania dostałam dwie paczuszki herbaty zielonej Wild West, w której skład wchodzą: mango, płatki róży, kiwi, kwiat pomarańczy,sencha.
 Kraj pochodzenia herbaty to Chiny.





Od firmy Camellia tea otrzymałam także jedną próbkę herbaty czerwonej Wspomnienie Lata, w której skład wchodzą:  Pu Erhrodzynkijabłko, cynamon, kwiat pomarańczy, marchewka, goździki.
Kraj pochodzenia herbaty to również Chiny.




I jeszcze wszystkie przesyłki razem od firmy Camellia tea.
Bardzo dziękuję firmie za przesyłkę i gorąco polecam sklep! 
Już niedługo przetestuję herbatki! :)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Dzięki portalowi Everyday me otrzymałam darmowe próbki Fairy pomegrante&red orange - jest to płyn do mycia naczyń, bezlitosny dla tłuszczy.



A także próbkę balsam po goleniu Gillette PRO 3in1 natychmiastowo nawilżającego.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzięki uprzejmości firmy kosmetycznej Mincer otrzymałam katalog dostępnych kosmetyków,cennik oraz cztery darmowe próbki kremów, lecz niestety przystosowane do skóry +40 także czekamy aż moja mama je przetestuję a ja wam opisze jej wrażenia :D



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ostatnia przesyłka przyszła do mnie z Niemiec jest to kartka z próbką zapachu ESPECIALLY ESCADA Delicate notes.




Pozdrawiam,
I.

PS. niebawem post z wakacji! 

Etykiety: