Biosiarczkowy Krem od firmy Balneokosmetyki

Jakiś czas temu dostałam od firmy Balneokosmetyki próbki kremu biosiarczkowego, którego zdjęcia mogliście widzieć we wcześniejszych postach, dziś nadszedł czas na recenzję.








Jest to krem do twarzy usuwający niedoskonałości skóry na bazie najsilniejszej na świecie leczniczej wody siarczkowej,borowiny,oczaru i ekstraktu z kory wierzby.



Krem jest do codziennego stosowania, nie zatyka porów, działa antybakteryjnie.
Mimo zawartości dość mocno złuszczających składników krem sprawdził się na mojej mieszanej skórze doskonale a co najlepsze to nawet ją nawilżył.
Krem po nałożeniu bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnych plam.
Krem bardzo przypadł mi do gusty myślę, że skłonie się do jego zakupy gdyż moja twarz podczas używania tych próbek zmieniła się naprawdę na lesze, a mało które kosmetyki działają na mojej skórze.
Także z całego serca polecam ten krem osobą o tłustej i mieszanej cenie ze skłonnością do trądziku!

Dzięki uprzejmości Pani Patrycji mam dla was 5% rabat przy zakupie zestawu  "3 Kroki do doskonałej skóry" i innych Balneokosmetyków.
 
Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać w pole "kupon rabatowy" kod: 0005pr  wówczas system naliczy automatycznie należny rabat.



Bardzo zachęcam do zakupu tym bardziej moi Kochani iż mamy rabacik, a produkty są na prawdę świetnej jakości!

Pozdrawiam,
I.


Etykiety: