współpraca z TBM Snacks

Troszkę o firmie: Firma TBM Snacks istnieje na rynku już od 1992 roku. Jest producentem słodkich i słonych przekąsek o czym przekonać będziecie mogli się w dalszej części posta, zaletą firmy jest szeroka gama asortymentu a przede wszystkim to iż produkty wytwarzane są z  niemodyfikowanej genetycznie kaszy kukurydzianej. I jeszcze jeden wielki plus dla firmy PRODUKTY SĄ POLSKIE !


Zapraszam do zapoznania się ze sklep i jego asortymentem na stronie TBM Snacks.










Dziś po 8 odwiedził mnie Pan kurier z wielką przesyłką.
Okazało się iż dostałam smaczną "współpracową" przesyłkę od firmy TBM Snacks, z którą jakiś czas temu nawiązałam współpracę.
Szczerze nie spodziewałam się aż tak wielkiej przesyłki z czego ogromnie się ciesze i bardzo dziękuję :)


Cała zawartość przesyłki:




8 paczek Tygrysków - pałeczek kukurydzianych:


6 paczek Tygrysków chrupek kukurydzianych:






A tak wyglądało dziś moje śniadanie dzięki firmie TBM Snacks:





Pałeczki kukurydziane są przepyszne zawierają 100% kaszy kukurydzianej, świetnie sprawdzają się jako przekąska i jako śniadanie w moim przypadku !

Dalsze testowanie niebawem :D

Bardzo serdecznie polecam firmę TBM Snacks zapraszam do odwiedzenia ich strony oraz do zakupu ich produktów,które są naprawdę genialne.




Buziaczki,
I.




Etykiety: