Hej!

Dziś trochę zbiorowy post :)


A tak przy okazji zapraszam do lajkowania mojego profilu na facebooku Testowanie z Inszaworld !!!



1.

      Wystarczyło wypełnić formularz i otrzymywało się brelok ze św. Krzysztofem taki jak poniżej:





Ja swój brelok podarowałam chłopakowi, który właśnie robi prawko :)




2.
 Od połowy sierpnia czekałam w kolejce na swoją pyszną przesyłkę od firmy ProBody aż w końcu dotarła.



Chlebek ma aż 300% więcej białka niż zwykłe chleby, a zawartość węglowodanów obniżoną o 90%. Jak widać chleb jest ziarnisty,ciemny, ma bardzo esencjonalny smak.Nie czerstwieje po 1 dniu tak jak 3/4 dostępnych chlebów. Ma dość twardą i chrupką skórkę.


Skład:


białko pszenne,mąka sojowa,śruta sojowa

składniki pełnoziarniste: pełnoziarnista mąka pszenna orkiszowa, zakwas z pełnego ziarna pszenicy, orkisz

nasiona: siemię lniane, nasiona słonecznika, sezam


błonnik jabłkowy, otręby pszenne








3.
W ostatnim czasie także dostałam kapsułki do prania Perlux



 Pranie przy pomocy kapsułek jest bardzo wygodne wrzucamy do bębna kapsułkę i wkładamy pranie. Kapsułka zawiera proszek wraz z żelem więc nie musimy dodawać żadnych płynów zmiękczających.
 Pranie jest faktycznie bielsze, ma bardzo ładny zapach.










4.
Kolejna przesyłka pochodzi od firmy Nikwax

Do testów otrzymałam środek odświeżający do każdego rodzaju bielizny technicznej noszonej bezpośrednio na skórę. Środek poprawia chłonność wilgoci tkanin,polepsza właściwości chłodzące oraz zapobiega powstawaniu przykrego zapachu.

Produkt o którym mowa to BaseFresh, przyspiesza on schnięcie,odświeża i usuwa nieprzyjemny zapach.







5.
I ostatni pakunek od firmy Seni Lady, który zawierał dwie podpaski













Pozdrawiam,
I.


Etykiety: