Współpraca z O-Ring


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą O-Ring







Otrzymałam do testów 4 paczki spinaczy.

Spinacze orgin produkowane są dla klientów ceniących sobie ład i porządek ze skarpetkami.W prosty sposób można połączyć parę skarpetek w jedno i mieć pewność że się nie zgubią. Spinaczy można używać do prania brudnych skarpeta a także do suszenie czy przechowywania w szafce. Spinacz jest wykonany z 5% termokurczliwego tworzywa z dodatkiem kauczuku. Spinacze wytrzymują wysokie temperatury.



W jednej paczce znajduje się 20 spinaczy. Ja używałam spinaczy do prania i suszenia ponieważ zawsze gdy robiłam pranie gubiłam jakieś skarpety. Spinacze były świetnym rozwiązaniem gdyż było to jedno z nielicznych prań gdzie nie zgubiłam żadnej ze skarpetek z czego bardzo się ciesze.
Spinacze nie poplamiły skarpet, w praniu także nic się z nimi nie stało.
JAK DLA MNIE JEST TO ŚWIETNE ROZWIĄZANIE, BARDZO POLECAM!



Pozdrawiam,
I.

Etykiety: