GORVITA testów ciąg dalszy


Ostatnio chłopak pokazał mi kilka chwytów z samoobrony, a ja zamiast rozgrzać ręce od razu zabrałam się do zadawania ciosów czego skutkiem było naciągnięcie ścięgien.
Ręka zaczęła mnie boleć i wtedy przypomniałam sobie iż ostatnio dostałam maść dla sportowców firmy Gorvita.




Maść jest w postaci hydrofilowej opracowanej na bazie wody leczniczej. Zawiera ponad 20 bioaktywnych wyciągów ziołowych,olejków roślinnych i mikroelementów m.in. mięty, arniki, kasztanowca, kory wierzby, aloesu, nagietku, lawendy itd.
Składniki te łagodzą uczucie dyskomfortu spowodowanego przemęczeniem fizycznym itp.
Maść bardzo przyjemnie chłodzi co uśmierza ból i pozwala chodź na chwilę zapomnieć o kontuzji.
Maść zawiera w składzie naturalną alantoinę i prowitaminę B5, która regeneruje naskórek, dobrze go nawilża i odżywia.
Maść dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy ani nie brudzi odzieży.




Pozdrawiam,
I.

Etykiety: