Współpraca z Akademią Umysłu

Hej!

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Akademia Umysłu od której do przetestowania dostałam elektroniczną wersję programu Akademia Umysłu JUNIOR-ZIMA przeznaczona jest dla dzieci w wieku 5-9 lat a ponieważ ja swoich nie posiadam zaprosiłam koleżankę by jej córka przetestowała program.





Program bardzo spodobał się córeczce koleżanki od razu wciągnęła się w granie. Udało mi się jakimś cudem zrobić kilka print screen'ów co było lada wyzwaniem gdyż musiałam odrywać dziewczynkę od świetnej zabawy.
Gry mają za zadanie wyćwiczyć pamięć dziecka, koncentracje, nauczyć refleksu.
Ćwiczenia usprawniają posługiwanie się myszką dzięki czemu pomagają wyćwiczyć sprawność manualną dziecka.
Gra posiada także taką opcję iż jeżeli dziecko siedzi za długo przy komputerze wyskakuje ludzik zachęcający do gimnastyki co bardzo spodobało się córeczce koleżanki a także i nam :P
Po zainstalowaniu i włączeniu gry dziecko zostaje poproszone o wybranie użytkownika, wybiera się je z postaci z niżej zamieszczonego zdjęcia :P


Kolejną bardzo fajną w grze postacią jest Tabi samouczek, który wprowadza dziecko w świat gry jak i mu pomaga.



TABI


Strona początkowa programu gdzie można wybrać różne gry prezentuje się tak:




A jedna z gier tak :



Myślę iż jeżeli chcesz sprawić swojemu dziecku jakąś przyjemność i chcesz mu kupić jakiś program komputerowy to jest to jeden z najlepszych jakie widziałam i myślę iż każdemu małemu człowiekowi spodobają się takie gry jak te, jest ich naprawdę sporo a do tego są rożne sezony gry: ZIMA, LATO, JESIEŃ, WIOSNA. 
Już niedługo zbliżają się mikołajki i Boże Narodzenie jeżeli nie wiesz co kupić swojemu smykowi odsyłam Cię na stronę sklepu Akademia Umysłu Sklep tam zapewne znajdziesz coś fajnego na prezent!



Pozdrawiam,
I.

Etykiety: