Współpraca z DietaLight

Hej,
jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą DietaLight, dzięki temu mogłam przetestować kilka produktów wchodzących w skład diety bardzo niskokalorycznej (VLCD) DietaLight.


Do testów otrzymałam: 
Saszetkę z zupą krem o smaku kurczaka
Saszetkę koktajlu czekoladowe + dziś przyszła kolejna
Saszetkę koktajlu o smaku truskawkowym + dziś przyszła kolejna
Saszetkę koktajlu o smaku waniliowym + dziś przyszła kolejna





Miałam już okazję przetestować zupę krem o smaku kurczaka. Zalecana jest ona jako element 3-tygodniowej kompleksowej diety restrykcyjnej VLCD stosowanej w celu skutecznej redukcji masy ciała. Więcej o diecie możecie dowiedzieć się tutaj: co to jest DietaLight.
 Zupa dostarcza wszystkie niezbędne dla organizmu składniki odżywcze m.in. białko, błonnik, witaminy i minerały.
Zupa ta stanowi bazę do przygotowania innych zup niskokalorycznych.
Doprawić ją można świeżymi ziołami, chilli, czosnkiem czy przygotować np. z brokułami.
Produkt jest bardzo łatwym do przyrządzenia, zawartość saszetki należy rozpuścić w 200 ml. gorącej wody i rozmieszać.
Zupa jest sycąca ma bardzo dobry smak.















 Voilà nasza zupka!



Koktajl czekoladowy, którego zdjęcia nie zdążyłam zrobić bo został wypity ma intensywny smak czekolady, a zarazem jest  bardzo niskokaloryczny wchodzi także w skład diety niskokalorycznej (VLCD) DietaLight. Zawiera także wszystkie potrzebne składniki odżywcze.




Pozostałe koktajle to także elementy niskokalorycznej diety (VLCD) DietaLight.
Zawierają wszystkie potrzebne składniki odżywcze.
Przekazałam je bliskiej osobie, które chce schudnąć, mam nadzieję iż będzie zadowolona !!!!


Odsyłam was na stronę producenta DietaLight gdzie możecie dowiedzieć się jeszcze więcej o produktach jak i o samej diecie, a także BARDZO GORĄCO ZACHĘCAM DO KUPNA PRODUKTÓW tej firmy!!!!




Pozdrawiam,
I.

Etykiety: