Współpraca z firmą Omnomnom

Hej,
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Omnomnom.

Do testów otrzymałam 2 paczki makaronu fusilli i farfalle. 
Obie paczuszki zawierają 400g. makaronu.




Jak dostrzec możecie na zdjęciu makaron gotować trzeba ok 11 min. 
Makaron wykonany jest z mąki durum.

Oba opakowania bardzo mi się podobają są dość klasyczne lecz ich barwy są bardzo zachęcające, podoba mi się także napis, na który od razu zwróciłam uwagę.



Makaron podczas gotowania nie rozpada się, pozostaje sprężysty a co najważniejsze nie skleja się!


Oba makarony świetnie będą pasowały do różnych dań.
Ogromy plus dla makaronów Omnomnom za to iż szybko się gotują a dania z nimi są rewelacyjne.

Bardzo polecam ten makaron i zachęcam do odwiedzenia ich strony > Omnomnom




Pozdrawiam,
I.

Etykiety: