Queen of Juice!

Hej,

Ostatnio miałam okazję testować przepyszne soki Queen of Juice


Do testów otrzymałam dwa kartony soku Little Prince oraz jeden karton soków Queen of Juice Premium.






Zacznę od soku Queen of Juice Premium, jest to pomarańczowy sok wyciskany ze świeżych owoców z miąższem. 
Bardzo lubię soki pomarańczowe i ten przypadł mi do gustu Queen od Jucie to bardzo dobre określenie na ten sok ponieważ jest rewelacyjny! :) Uwielbiam soki z miąższem i ten mnie nie zawiódł za co ogromny plus. Smak, zapach ani kolor soku nie są sztuczne jak to w niektórych przypadkach bywa.
Zawiera wiele witamin.
Posiada wygodne opakowanie z zakrętką, które pozwala nam mieć go zawsze przy sobie :) 







 



Kolejne soki to tzw."Royal Baby"  firmy Queen of Juice. Na pewno zadajecie sobie pytanie dlaczego Royal Baby? Otóż już Wam wszystko tłumaczę...
Soki z serii Little Prince, to dziecko firmy, które powstały w tym roku.


Pierwszy karton soków Little Prince wyciskanych ze świeżych pomarańczy z bananami








Drugi karton soków Little Price wyciskanych ze świeżych jabłek




Każdy z soczków zapakowany jest w opakowanie typy "pouch" w formie przypominającej mi dzbanuszek, bardzo zaciekawiło mnie rozwiązanie opakowania.
Soki z serii Little Price przeznaczone są dla dzieci, opakowanie także przystosowane jest dla maluszków, dzięki poręcznemu uchwytowi, który wypełniony jest powietrzem nasz maluch może łatwo trzymać sok. Do soku dołączona jest rozkładana rurka.
Kolejny ogromy plus to to iż sok nie zawiera żadnych sztucznych dodatków.
Produkt, jak już mówiłam dedykowany jest dzieciom.
Smaki soków są nie do opisania, trzeba skosztować by zrozumieć :)
Bardzo serdecznie zachęcam Was wszystkich do spróbowania soków Queen of Juice.


Pozdrawiam,
I.

Etykiety: