Współpraca z firmą Matique

Hej,
Dziś powiem Wam o przesyłce od firmy Matique


Do testów otrzymałam Balm Balm - bezzapachowy balsam do twarzy




 






Balsam bardzo dobrze sprawdził się na mojej suchej skórze, świetnie ją nawilżył..
Nie powoduje na skórze podrażnień, nie pozostawia tłustego filmu.
Krem  w 100% jest organiczny i naturalny, nie zawiera żadnych konserwantów.
Wszystkie składniki, z których został wytworzony pochodzą z upraw ekologicznych.
Krem ma bardzo ciekawą konsystentne co widać na drugim zdjęciu, jest jest to taka typowa kremowa konsystencja.
Krem bardzo dobrze sprawdzi się zarówno u dzieci jak i u dorosłych.
Bardzo dobrze nadaje się na skórki paznokci,brwi, rzęsy czy popękane pięty lub suche łokcie. 
U dzieci bardzo dobrze sprawdzi się pod pieluszką czy także na ciemieniuchę.
Mi bardzo spodobał się ten krem ponieważ świetnie nawilżył mi twarz i łokcie! 



Drugim produktem, jaki dostałam do testów jest miętowy żel do mycia wrażliwych zębów i dziąseł.




Niestety bardzo dużo ludzi zmaga się z nadwrażliwością zębów i ja do nich także należę.
Żel ten bardzo dobrze łagodzi podrażnienie.
Bardzo dobrze sprawdza się w przypadku wrażliwych dziąseł i odsłoniętych szyjek zębowych.
Po użyciu pozostaje bardzo odświeżający miętowy smak w ustach.
Żel nie zawiera fluoru oraz syntetycznych barwników, środków zapachowych i konserwujących.
Bardzo polecam ten żel wszystkim, którzy cierpią na nadwrażliwość zębów.


Pozdrawiam,
I.




Etykiety: