Moja miłość Dior Hypnotic Poison ♥

Hej!
Dziś chciałabym Wam powiedzieć o jednych z moich ulubionych perfum, czyli o Dior Hypnotic Poison.





Są to bardzo wyrafinowane, eleganckie a zarazem zmysłowe i uwodzicielskie perfumy.

Ich skład to:
Nuta głowy: migdałek, kminek
Nuta serca: mech, jaśmin
Nuta podstawowa: wanilia, palisander

Jak dla mnie psiknięcie się nimi jest jak niebiańskie doznanie. Ich zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo do koło 10 godzin a wystarczy 2-3 psiknięcia na skórę.
Hypnotic Poison to najbardziej odurzający z orientalnych zapachów jakie znalazłam w perfumeriach.
Perfumy te są urzekające, charakteryzują się zmysłową nutą wanilii ,którą uwielbiam. Perfumy te zapewne spodobają się większości z Pań, mężczyźni zaś zostaną onieśmieleni i powaleni na kolana dzięki perfumom Hypnotic Poison.
Wiadomo, nie są to perfumy do użytku codziennego do pracy, szkoły czy na uczelnie gdyż są zbyt zmysłowe, lecz na randkę, wystawne przyjęcie lub spotkanie z ukochanym nadają się perfekcyjnie.
Perfumy te są bardzo odważne i  prowokacyjne.
Stworzone zostały by zadziwiać wszystkich  wokół, a także by kobiety mogły poczuć się seksowne i pokazać swą zmysłowość mężczyzną.
Perfumy dodają kobietą pewności siebie i poczucia własnej wartości.
Zapach jest bardzo drapieżny i oryginalny pobudza do życia i działania.
Perfumy Hypnotic Poison bardzo dobrze nadają się na wyjątkowe okazje gdy chcemy zabłysnąć.
Ja pierwsze perfumy Hypnotic Poison dostałam od swojego chłopaka, on uwielbia ten zapach tak samo jak ja a może nawet bardziej :P
Oboje jesteśmy chorzy na ich punkcie, czasem zdarza się mi albo mojemu chłopakowi podejść do toaletki gdzie stoją flakoniki perfum i powąchać właśnie Dior Hypnotic Poison są tak urocze, że każdy chce poczuć je chodź na chwilkę.
Flakonik jest prześliczny, pięknie się prezentuje nie ważne gdzie bym go postawiła, to on już na początku odzwierciedla zapach swym wyglądem.
Zapach towarzyszy mi już od kilku dobrych lat, nigdy się nie nudzi, a końca tej miłości (obsesji?) jak nie było, tak nie ma, i nie będzie.
Jest słodki, bardzo, bardzo słodki, ale nie dziecinny. To zdecydowanie wysublimowana, elegancka, kobieca słodycz.
Ciężki, ale używany z umiarem, nieprzytłaczający. Nie jest plaski- ma wiele wymiarów, jednak na mnie intensywna wanilia zdecydowanie wypycha się na przód przez cały czas. Po kilku godzinach zdecydowanie czuje już tylko słodycz wanilii.
Perfumy Dior Hypnotic Poison są bardzo wydajne. Czasami mam wrażenie, ze aż, za bardzo, bo rzadko mam przyjemność kupna następnej buteleczki. A nie wyobrażam sobie, żeby chociaż na chwile zabrakło go na mojej toaletce.
Co prawda cena jest dość duża chodź na iperfumy.pl znalazłam je już za 279 zł za 100 ml i uważam iż nie jest to jakaś wysoka cena za tak wspaniałe perfumy. Tym bardziej iż są one jak już wspomniałam bardzo wydajne gdyż wystarczy psiknąć się nimi tylko 2-3 razy.
Ja swoją buteleczkę dostałam jakieś półtora roku temu i teraz jest jej gdzieś około połowy a może nawet trochę więcej niż połowa, myślę, że ta buteleczka posłuży mi jeszcze na kolejne półtora roku spokojnie. Także widać iż cena nie jest jakaś duża gdy jedna buteleczka będzie służyła nam przez około 2-3 lata.
Osobiście bardzo polecam Wam te perfumy, Wasi faceci na pewno także będą zachwyceni  z tego zapachu.
Jak dla mnie nie mają one żadnych minusów.
Zachęcam także do odwiedzenia strony dior.com tam możecie dowiedzieć się wszystkiego na temat hipnotyzujących perfum Hypnotic Poision.




Pozdrawiam,
I.

Etykiety: