Zbiorowy!

Hej!

Dziś post zbiorowy.





1. Brałam udział w projekcie kapsułek piorących Vizir na trnd.com 
Bardzo wszystkim polecam kapsułki do prania gdyż są tak samo wydajne jak proszek oraz płyn do płukania a ich połączenie w jedno ułatwia i przyspiesza nam aplikację. 





2.Dwie kolejne kosmetyczki od Mustela
W obu znajdował się szampon/żel do mycia
a dodatkowo w jednej otrzymałam krem do brodawek dla kobiet w ciąży
a w drugiej krem na odparzenia



3. Kolejne kalendarze, które można było zamówić na http://flowair.pl/  chociaż zamawiałam raz dostałam i kolejną paczkę.




4. Od firmy Lagenko otrzymałam 3 próbki żelu do mycia twarzy




5. Na Samplecity załapałam się do modowego testowania i otrzymałam marcowy oraz kwietniowy egzemplarz magazynu HOT MODA







6.  Niestety nie mam pojęcia od jakiej firmy otrzymałam tę przesyłkę




7. Do testów od prekursorki.pl otrzymałam sos sałatkowy koperkowo-ziołowy
Bardzo lubię ten sos do sałatek więc testowanie było bardzo smakowite :P




8.  Z jakiejś akcji na FB  otrzymałam te próbki



9.  Próbki od Bingo Spa w ramach kampanii




10.  Na bastarget.pl udało mi się załapać do testu biuwaru 


11. I gadżety od Powiatu Lwóweckiego 



Pozdrawiam,
I.

Etykiety: