Jogurty MAGDA


Hej!

Jakiś czas temu dzięki firmie Jogurty Magda miałam możliwość testowania pysznych jogurtów!

O firmie:
Zakład Produkcji Jogurtu MAGDA powstał w 1991 roku w Szaflarach, miejscowości oddalonej 16km od Zakopanego, jako rodzinna firma z bogatymi tradycjami. Lokalizacja zakładu oraz dostawców mleka i ich hodowli, na czystych terenach Podhala, wolnych od przemysłu ciężkiego, gwarantuje pełnowartościowe produkty, najwyższej jakości. Firma MAGDA dba o środowisko naturalne, pieczołowicie kultywując tradycyjną produkcję, w oparciu o receptury bez konserwantów i chemicznych dodatków.



Paczka jaką otrzymałam była bardzo pokaźna.










JOGURT PRZEZBOŻE





Od producenta:



Idealna kompozycja polskich zbóż i owoców, pozwoliła uzyskać trzy doskonałe produkty,
w chętnie wybieranych wersjach smakowych.
Odpowiednio dobrana pojemność kubka sprawi, iż będzie to smaczna oraz odżywcza przekąska, z energią na cały dzień.



Dostępne smaki:
gruszka-jabłko
śliwka
winogrono-rodzynka-figa




Moja opinia:


Nie zbyty przepadałam za jogurtami ze zbożem a tu nagle spróbowałam i oniemiałam tak dobre!
Ogromny plus za ilość dodatków bo jest ich naprawdę dużo nie brakuje do ostatniej łyżeczki.
Pojemność idealna na jednorazowe spożycie.
Producent wcale nie ukrywa swej polskości tylko chwali się rodzimym produktem.
W smaku i zapachu super!






KEFIR JAKI LUBISZ





Kefir produkowany w oparciu o tradycyjną recepturę, gdzie składnikami są tylko mleko
i kultury kefirowe. Produkt można spożywać dwojako: krojąc łyżką albo pić.



Dostępny smak:
naturalny


Produkt testowany przez mojego narzeczonego. Wyrażał się o nim w samych superlatywach. Plus za bardzo delikatny nie gryzący zapach.





JOGURT KRÓLEWICZ



Jogurt owocowy z segmentu Premiumcharakteryzujący się wyrafinowanym smakiem.
Duże kawałki owoców, idealna, dość gęsta konsystencja i doskonałe wsady owocowe zatopione w pysznym jogurcie.

Dostępne smaki:
papaja-limonka
malina-żurawina
jabłko-truskawka-dzika róża




Ja do testów otrzymałam smak papaja-limonka, muszę przyznać iż uwielbiam takie połączenie smaków to istne niebo w gębie. Jogurt bardzo smaczny. Bardzo fajnie wyczuwalny smak limonki! :)






JOGURT PRZEPITNY





Jogurt pitny w orzeźwiających i lekko pobudzających smakach. Stworzony w odpowiednio zaprojektowanym kubku wraz z rewolucyjnym ustnikiem.



Dostępne smaki:
banan-rokitnik
grejpfrut-zielona herbata
jeżyna-wanilia
kawa z kofeiną


Otrzymałam wszystkie 4 jogurty i muszę przyznać iż każdy był jedyny w swoim rodzaju.

Każdy ze smaków był bardzo oryginalny.

Nie umiem zdecydować który z nich był najlepszy :D
Chodź przyznam iż pierwszy raz miałam styczność z jogurtem, który zawierał zieloną herbatę i powiem Wam pyszny jest, bardzo orzeźwiający!

Jak widzicie są to pitne jogurty producent wspomina o rewolucyjnym ustniku i taki też jest już Wam pokazuję



Moim zdaniem jest to super pomysł przyda się zarówno dzieciakom w szkole jak i dorosłym w pracy.


Zachęca Was do zakupu produktów Magda oraz na stronę producenta! 

Pozdrawiam, 
I.

Etykiety: