Niedrogie i Zaskakujące Versace Versus Blue Jeans


Hej!

Dziś przedstawię Wam jedne z moich ulubionych męskich perfum.


A są nimi Versace Versus Blue Jeans.

Natknęłam się na nie przypadkowo gdy szukałam prezentu na urodziny dla mojego chłopaka.

I tak oto Versus Blue Jeans stały się urodzinowym prezentem.

Mój mężczyzna podobnie jak ja kocha perfumy i ma naprawdę niezłą kolekcje.



Nuta głowy: jałowiec, cytrusy, bazylia, anyż, bergamotka, drzewo różane

Nuta serca: goździk, jodła, lawenda, jaśmin, szałwia, heliotrop, konwalia, róża, bodziszek

Nuta bazy: irys, drzewo sandałowe, bób tonka, ambra, paczula, piżmo, wanilia, wetiwer, cedr



Perfumy Versus Blue Jeans pojawiły się na rynku już w 1994 roku a ich popularność od tej pory ciągle rośnie. Perfumy Versace, jak wszystkie inne produkty tej popularnej marki, słyną z wysokiego standardu, jakości i luksusu.








Oboje z chłopakiem lubimy orientalne zapachy perfum z nutką wanilii zarówno męskich jak i damskich.

W sumie gdy powąchałam je pierwszy raz wiedziałam iż będzie to trafiony prezent, a zapach spodoba się mojemu chłopakowi.


Jak dla mnie perfumy te są super! Jest to słodko-pikantna kompozycja drzewno-orientalna.

Versus Blue Jeans to zapach codzienny, do noszenia jak nazwa podpowiada- do jeansów, koszuli, do luźnego ubrania.

Moim zdaniem jest to zapach, który przypadnie do gustu nie tylko młodym mężczyzną ale i dla panów w średnim wieku jest on bardzo uniwersalny.



Zapach jest dość trwały po dwóch psiknięciach na skórę, utrzymuje się około 7-8 h.

Zapach z początku jest dość ostry, świdrujący lecz nie zbyt męczący dla otoczenia.

Przez pierwszą godzinę dość intensywna projekcja, później zapach gaśnie, co sprawia, że staje się lepszy w odbiorze.


Bardzo ładnie się rozwija uwalniając zmysłowe, bardzo męskie nuty.

Odpowiedni na każdą porę roku.

Versace Blue Jeans jest niesamowity, seksowny, powabny.



Perfumy te są bardzo wydajne flakon o pojemności 75ml. , mój chłopak po około roku ma jeszcze resztki :P a używa ich około 2-3 razy w tygodniu. Hahah przyznam iż czasem już nie możemy patrzeć na ich buteleczkę, która nigdy nie chce się skończyć :D

Dla mnie bardzo atrakcyjna jest także cena na najtańsze natrafiłam na męskim dziale perfum w iperfumy.pl. Tam za flakonik zapłacimy około 73 zł. Buteleczka ma bardzo ciekawy kształt, niestety nie umiem jej z czymś porównać.
Perfumy te zapakowane są w metalową puszkę z bardzo ładną szatą graficzną, która dodaje jeszcze dodatkowo elegancji. 

Są to na prawdę świetne perfumy a za takie pieniądze aż szkoda ich nie kupić.

Każdemu z mężczyzn dodadzą na pewno troszkę luksusu na co dzień.

Perfumy te wszystkim naszym znajomym bardzo się podobają w szczególności, że są takie codzienne. 

Przyznam iż zapach jest dość skomplikowany zawiera tak wiele składników, że jest to niezły mix. Lecz  bardzo wyrafinowany mix zawierający luksus, elegancje i codzienność w jednym.
Powiedzcie tylko czy każdy z mężczyzn nie pragnie czegoś takiego?
A tu proszę możemy dostarczyć mu 3 in 1.
Myślę, że na prezent  perfumy te będą dobrym rozwiązaniem, tak jak było w moim przypadku.

Z tego co słyszałam Versus Blue Jeans to od dawna hit perfumerii. 

Rzec by można : Jeszcze nigdy, tak wielu nie zawdzięczało tak wiele, tak niedrogiemu... ;P

Jeżeli chcesz by Twój mężczyzna pachniał powalająco na co dzień, nie zastanawiaj się to będą odpowiednie perfumy, możesz śmiało zakupić je bez pytania go o zdanie ;)


Pozdrawiam,
I.

Etykiety: