Zapach luksusu Christian Dior J'adore



Hej!
Dziś przedstawię Wam kolejną recenzje perfum.

Są to kolejne perfumy, które uwielbiam, chodź ze względu na swój oryginalny zapach jak dla mnie nie pasują na zakupy ale już do pracy czy na uczelnie owszem.

Dior J'adore to woda perfumowana o wyjątkowym zapachu łączącym soczyste nuty owocowe ze świeżymi aromatami kwiatowymi. Dedykowana kobietom energicznym, chcącym w niebanalny sposób podkreślić swoją kobiecość i żywiołowość.







Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamota, melon, brzoskwinia, gruszka
nuta serca: frezja, konwalia, róża, fiołek
nuta bazy: cedr, drzewo sandałowe, wanilia, piżmo


Mogę opisać zapach ten w trzech słowach ideał, poezja, bóstwo inaczej nie potrafię.

Tak naprawdę słowami nie da opisać się tego zapachu jest po prostu tak nieziemsko oryginalny!

Zapach pięknie się rozwija i nie jest dominujący, kobieta roztacza wokół siebie elegancką a jednocześnie intymną aurę.

Są to kolejne perfumy, które dostałam w prezencie i to trafionym w 10, chodź mówi się iż perfumy trudno jest dobrać do osoby.

Dwa psiknięcia wystarczą by zapach pozostał na skórze przez cały dzień.

Buteleczka J'adore jest bardzo elegancka, gdziekolwiek jej nie postawimy będzie wyglądała gustownie.

Zapach ten jest bardzo tajemniczy raz potrafię określić go jako świeży innym razem bardziej zmysłowy, nigdy nie wiadomo w jaki dziś nastrój wprowadzą mnie te perfumy.

Nigdy nie mam ich dość.


Nie znam kobiety, która by go nie miała, nie kochała, nie poznała, nie wyczuła, nie pragnęła.

Absolutny klasyk.


Zapach ten dodaje mi pewności siebie.


Muszę przyznać iż nie byłam przekonana co do połączenia kwiatowych i owocowych nut zapachowych, nie były one w moim klimacie znacznie bardziej lubiłam orientalne zapachy perfum.

Perfumy J'adore odmieniły moje zdanie, gdy pierwszy raz spryskałam nimi nadgarstej zrozumiałam, że nie wszystkie zapachy z serii kwiatowo-owocowych są takie same, te są jak już mówiłam bardzo oryginalne.




Po pierwszym kontakcie z tymi perfumami zrozumiałam co to "żadorowa" moc.

Zapach ubiera kobietę w takie lśnienie, głowa unosi się sama do góry, napływa pewność siebie!

Super efekt, ma się wrażenie, że jest się kimś ważnym, chce się być w centrum zainteresowania.

To jednak jest sztuka, stworzyć zapach, który będzie tak wielbiony przez tłumy, zawsze zajmując jedno z najwyższych miejsc hitów popularnych perfumerii.

Klasa i elegancja bez nutki starodawności! Nie jest to moim zdaniem zapach spontaniczny czy wesoły, użyty nie wtedy, gdy trzeba może zamęczyć.

Teraz powoli zbliżam się do końca, ale z pewnością kupię kolejne opakowanie, bo o ile wszystkie perfumy błyskawicznie mi się nudzą, te nadal uwielbiam, choć mam je już ponad rok.

Niestety drogeryjna cena tych perfum na pewno, każdej z Was nie zachęci.

Sama jak zobaczyłam drogeryjną cenę, byłam w szoku.

Ostatnio szukałam ich w internetowych perfumeriach ponieważ jak już mówiłam zaczynają mi się kończyć a ceny drogeryjne mnie nie zachwycają :D i muszę wam powiedzieć , że znalazłam jak dla mnie bardzo korzystną cenę na iperfumy.pl i na pewno już niedługo zakupię kolejny flakonik.

Są to perfumy, w których znajduję wszystko czego potrzebuję i czego poszukiwałam a mianowicie głębia, elegancja, kobiecość, temperament oraz to że nie przytłaczają swym zapachem.

Jest to dość skomplikowany zapach, ładnie rozwija się na skórze, jest charakterystyczny oraz wyczuwalny.

Uwielbiam te perfumy i na pewno kupie jeszcze nie jeden flakonik!



Pozdrawiam,

I
.

Etykiety: