Dwa tygodnie po zabiegu mezoporacji w salonie kosmetyczny YASODA

Hej!
Tak jak zapewne pamiętacie moje plany związane z wybraniem się na zabieg mezoporacji, powiodły się co już także mogłyście zobaczyć na moim blogu.




To już ponad dwa tygodnie od zabiegu na jakim byłam w YASODA salonie kosmetycznym w Opolu.
Dla przypomnienia zabieg na jakim byłam odbudowuje strukturę skóry dostarczając krzem i multiwitaminy, redukuje zmarszczki nawilżając ją kwasem hialuronowym i działając kosmetykami botox-podobnymi, odnawia skórę brzucha po ciąży wtłaczając w skórę kolagen i elastynę.
Zabieg jaki ja miałam powodował natychmiastowe nawilżenie skóry.
Dziś tak jak mówię ponad dwa tygodnie po zabiegu czuję iż moja skóra wciąż jest odpowiednio nawilżona, z czego jestem ogromnie zaskoczona i zadowolono gdyż nic nigdy tak nie nawilżyło mojej skóry.
Zabieg bardzo mi się podobał, jak dla mnie mógłby trwać dłużej.
Jedynym dyskomfortem jaki występuje podczas zabiegu to, to iż możemy odczuwać specyficzny smak w ustach, mi osobiście to nie przeszkadzało.
Myślę, że jeszcze nie raz wybiorę się na taki zabieg gdyż efekty jak dla mnie są powalające.

salonie kosmetycznym do wyboru jest na prawdę bardzo dużo programów zabiegowych mezoporacji takich jak:
·         usuwanie oraz wypełnianie zmarszczek
·         super nawilżenie skóry
·         rozjaśnianie i zamykanie naczynek
·         redukcja tkanki tłuszczowej
·         zabiegi na cellulit oraz zabiegi wyszczuplające
·         zabiegi przeciwtrądzikowe
·         usuwanie oraz rozjaśnianie przebarwień
·         usuwanie rozstępów oraz spłycanie blizn
·         lifting skóry
·         ujędrnianie biustu
·         zabiegi stymulujące porost włosów
Jak sami widzicie, każdy może coś dla siebie znaleźć.
Wszystkim bardzo serdecznie polecam ten zabieg przed nadchodzącym latem, gdy nasza skóra na słoneczku zacznie wysuszać się co raz bardziej.
Jeżeli chcemy uzyskać maksimum efektów w jak najkrótszym czasie zabiegi takie powtarzać można nawet co 2 dni lecz optymalnie wykonuje się je około 1-2 w tygodniu.
Salon YASODA to jedyny salon kosmetyczny w Opolu , w którym możecie przeprowadzić takie zabiegi nie tylko w Opolu ale nawet w woj. opolskim.


Etykiety: