Innowacyjny zabieg mezoporacji

Hej!

Kochani ostatnio przeszło mi przez myśl aby wybrać się do jakiegoś fajnego salonu kosmetycznego, by troszkę zregenerować moją skórę przed nadchodzącym latem.

Bardzo długo przeglądałam w internecie różnego rodzaju strony salonów w moim mieście a także ich oferty by dobrać coś odpowiedniego dla mojej skóry.
Na stronie salonu kosmetycznego w Opolu , znalazłam bardzo dużo ciekawych zabiegów ale najbardziej zainteresował mnie zabieg mezoporacji, o którym nigdy wcześniej nie słyszałam ani nie widziałam go w pakietach innych salonów.




Zagłębiając się dalej w informacje na temat tegoż oto zabiegu dowiedziałam się iż Mezoporacja Acthyderm to rewolucyjny przełom w kosmetologii i medycynie estetycznej.
A dlaczego?
Już Wam mówię....
Jest to bezpieczna i bezbolesna technologia wprowadzania dużych ilości dermokosmetyków podskórnie, bez użycia igieł. 
Jest to bardzo fajna alternatywa dla tradycyjnych zabiegów mezoterapii igłowej, która do najprzyjemniejszych nie należy a uzyskane efekty są bardzo podobne.
Koktajle zabiegowe zawierają m.in.. kwas hialuronowy, argirelina, matrixyl 3000, fosfatydylocholina, nostrzykL-karnityna, koenzym Q10 oraz inne substancje niezwykle pomocne w rewitalizacji skóry: mocznik, elastyna czy kolagen.

Przeciwwskazania do zabiegu mezoporacji to:

 aktualne infekcje, np.: opryszczka, stany zapalne skóry,
• ciąża,
• rozrusznik serca,
• padaczka,
• w przypadku twarzy: wcześniejsze zabiegi estetyczne z wypełniaczami trwałymi i nietrwałymi: wolumetria, złote nici. Po zastosowaniu wypełniaczy należy odczekać min. 6 m-cy zanim zdecydujemy się na zabieg mezoporacji. Toksyna botulinowa (botox) nie stanowi przeciwwskazania.
• zmiany nowotworowe,
• niedawno przebyte poważne operacje, klamry klipsy na jelitach,
• żylaki na nogach - zabiegów nie wykonuje się na żylakach, te miejsca podczas zabiegu mezoporacji omijamy,
• zakrzepica, zapalenie żył,
• metalowe zespolenia kości - obszary z częściami metalowymi należy pominąć podczas zabiegu,
• w przypadku kobiet karmiących piersią zabiegów nie wykonuje się na biust,
• choroby tarczycy,
• cukrzyca.


Zabieg taki nie posiada żadnych skutków ubocznych gdyż jest nieinwazyjny.

Zabiegi te mogą być wykonywane przez cały rok 
Jeżeli chcemy uzyskać maksimum efektów w jak najkrótszym czasie zabiegi takie powtarzać można nawet co 2 dni lecz optymalnie wykonuje się je około 1-2 w tygodniu.

Mezoporacja odbudowuje skórę, redukuje zmarszczki, odnawia skórę brzucha po ciąży itp.


W  salonie kosmetycznym  do wyboru jest na prawdę bardzo dużo programów zabiegowych mezoporacji takich jak:
Jak sami widzicie, każdy może coś dla siebie znaleźć.
Mi osobiście zabieg ten bardzo się spodobał i chyba wybiorę się na niego do Salonu Kosmetycznego Yasoda.
Dla mojej suchej skóry przed nadchodzącym latem chętnie wybrałabym zabieg super nawilżania skóry.







Relacja z zabiegu już wkrótce!!!





Pozdrawiam,
I.


Etykiety: