Żel wybielający Dent Albex



 Hej! 

Ostatnio miałam okazję testować żel wybielający Dent Albex.
Uwielbiam mieć nieskazitelnie białe zęby więc produkt jak najbardziej mi się spodobał.
Żel ten działa bardzo szybko i skutecznie.

Jego opakowanie przypomina mi trochę błyszczy a trochę korektor w pędzelku :P



Co to jest Dent Albex ?
To bardzo prosty w obsłudze żel wybielający, który w warunkach domowych pozwala przywrócić naturalną biel zębów.

Sposób użycia

Zdjąć nakładkę, przekręcić kilkukrotnie końcówkę opakowania aż zauważymy żel.
Aplikujemy żel na zęby i czekamy aż wyschnie.
Po wyschnięciu należy odczekać 15 min. by żel zaczął działać.
Następnie po 15 minutach ścieramy go z zębów i płuczemy usta.



Aplikacja jest bardzo łatwa, nie ma większych problemów, należy tylko pamiętać by nie dotknąć żelu ustami.
Tak jak mówiłam produkt ten bardzo mi się spodobał, moje ząbki stały się bielsze z czego bardzo się cieszę :) 


Produkt kupić można na http://www.dentalbex.pl/

Pozdrawiam,
I.


Etykiety: