Wizyta w klinice BeautymeD w Warszawie

Hej!

Dzięki uprzejmości kliniki BeautymeD w Warszawie miałam możliwość przetestowania na własnej skórze bardzo ciekawego zabiegu.






Zabieg na którym byłam nosi dość tajemniczą nazwę GENEO+ i jest to przełomowa pielęgnacja skóry.
Nazwa zabiegu pochodzi od nazwy urządzenia jakim się go wykonuje.
Może być on stosowany na okolice twarzy, szyi oraz dekoltu.
W momencie otrzymania zaproszenia na zabieg nie miałam pojęcia co to za zabieg, czego się spodziewać i jakie efekty mogę zauważyć.
Moja niewiedza była w pełni zrozumiała, bo Geneo jest jednym z najnowocześniejszych urządzeń służących do odnowy skóry, a w klinice BeautymeD jest dopiero od kilku miesięcy. Podobno w tak krótkim czasie, zdobyło już serca wielu klientek.
Zabieg GENEO+ ma za zadanie odnowić naszą skórę, rozświetlić ją, poprawić jej koloryt oraz kondycję.
Można wybrać jedną z dwóch opcji w zależności od naszych potrzeb: odmładzanie (NeoRevive) lub rozjaśnianie i odżywianie (NeoBright).

geneo_zabieg_beautymed

Urządzenie to stymuluje złuszczanie zewnętrznej warstwy naskórka, dzięki czemu młodsze komórki łatwiej wchłaniają zawarte w preparatach kosmetycznych składniki odżywcze. Dzięki technologii OxyGeneo powstają bardzo duże ilości pęcherzyków CO2, które trafiają do zewnętrznych warstw skóry i w efekcie doprowadzają do lepszego natlenienia tkanek i poprawy metabolizmu komórek.
Zabieg jest w pełni bezpieczny: posiada międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa.
Jest on odpowiedni do każdego rodzaju skóry.
Do zabiegu nie musimy przygotowywać się jakoś szczególnie.

Początek zabiegu zaczyna się od demakijażu.
Mój zabieg obejmował partię twarzy, więc przemiła Pani kosmetolog zajęła się tą partią ciała.
Do mojej cery dobrano zabieg NeoBright, czyli ten który rozjaśnia i odżywia skórę.
Po demakijażu na skórę nakłada się pędzelkiem bogaty w składniki aktywny żel. W przypadku NeoBright żel ma działanie przeciwutleniające, zwiększa nawilżenie i elastyczność skóry, leczy przebarwienia. Zawiera m.in. witaminy, kwasy: hialuronowy, kojowy i azelainowy oraz wyciąg z dzikiej róży.

Na głowicę aplikatora mocuje się musującą kapsułkę.
Głowicą na skórze wykonuje się koliste ruchy, które rozprowadzają żel, złuszczają naskórek i uwalniają składniki kapsułki. Masaż głowicą trwał około 15 minut.
Podczas tego etapu o mało co nie zasnęłam. Na twarzy czułam lekkie wibracje i w niektórych momentach łaskotanie.
Po pierwszym etapie zmywa się nadmiar żelu aktywnego, który pozostał.
Następnie  nakłada się kolejną warstwę żelu, zmienia głowice na delikatniejszą, którą wykonuje się masaż przez kolejne 15 minut.
Na koniec ponowne usunięcie nadmiaru żelu, oczyszczenie buzi i nałożenie przyjemnie pachnącego kremu marki Dermalogica.





Po zabiegu nie zauważyłam na swej skórze jakiś zaczerwienień ani podrażnień.
Efekty po zabiegu zauważalne były od razu.
Moja skóra stała się jaśniejsza, zmniejszyła się ilość przebarwień.
Wyraźnie zauważyłam oczyszczenie mojej skóry, odżywienie i ujednolicenie jej koloru.
Skóra po zabiegu jest bardzo miła w dotyku.
Zabieg poleciłabym osobom, które potrzebują szybkiej poprawy wyglądu skóry np. przed ważną uroczystością.
Aby utrzymać i wzmocnić efekt, po pierwszym zabiegu można odbyć całą serię 6 zbiegów, wykonywanych raz w tygodniu.
Mam nadzieję, że w przyszłości jeszcze nie raz udam się na takowy zabieg.



BeautymeD posiada swój kanał na You Tubie, możecie tam zdobyć więcej fachowych informacji na temat przebiegu zabiegów które oferuje klinika, a także poznać wrażenia klientek np. Kai Paschalskiej KLIK.



Gdzie można wykonać zabieg?

Klinka medycyny estetycznej BeautymeD

Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54Warszawa (blisko metra Natolin)

Rejestracja telefoniczna: +48 605-905-608+48 691-209-028
Rejestracja poprzez e-mail
rejestracja@beautymed.com.pl

www.beautymed.com.pl




POZDRAWIAM,
I.

Etykiety: