Zupki SAMSMAK

Dziś recenzja zupek „ na szybko”. Ja gdy jestem zabiegana i nie mam czasu na gotowanie i długie obiadki szybko wstępuję do sklepu po właśnie takie gotowce, które tylko zalewamy, czekamy kilka minut i szybciutko wcinamy. 


blog lifestylowy

Zupki takie bardzo dobrze sprawdzają się też w podróży, gdzie nie mamy warunków do przygotowania pełnego posiłku.
Zupki te miałam przyjemność testować dzięki SAMSMAK.
Testowałam czy może bardziej smakowałam zupek o smakach takich jak : pomidorowa z bazylią i oliwą z oliwek, ‘a la flaki z majerankiem, rosół łagodny oraz extra ostry, curry serowa i ziemniaczana z boczkiem.
Trzy pierwsze pozycje smakowe można dostać nie tylko w torebeczkach ale także w kubku do którego dołączony jest widelec.
Pewnie wszyscy wiecie jak takie zupki przygotować (wystarczy zalać je gorącą wodą), więc przejdę od razu do opisania smaków. Dla tych co lubią cyferki ocenię każdą z nich w skali od 0 do 10.

Pomidorowa z bazylią i oliwą z oliwek
Ta zupka posmakowała mi najbardziej. Bardzo dobrze przyprawiona we włoskim stylu. Przyprawy są dobrej jakości. Według mnie jest to jedna z lepszych błyskawicznych zupek pomidorowych dostępnych na rynku. W smaku trochę przypomina zupkę Knorra Pomidore Amore ale za to jest lekko pikantna a tego akurat brakowało mi w Amore Konrra. Możecie powiedzieć że w ofercie Knorra jest też Diabolo Pomidoro… Tak, ale w tej znów brakuje aromatu włoskich ziół.  
Ocena:  10/10

‘A la flaki z majerankim
Można powiedzieć, że jak to flaki błyskawiczne? Jeśli szukacie smaku prawdziwych flaków w zupce błyskawicznej to oczywiście się rozczarujecie, ale smak zupki jest ciekawy, przyprawiona na coś w stylu flaków i rosołu. Wyczuwalny tytułowy majeranek.
Ocena: 7/10

Rosół łagodny
Klasyczny smak rosołu, który wszyscy pewnie znają.
Ocena:  6/10

Rosół ekstra ostry
Tu mała niespodzianka. Jest napisane ekstra ostry… i faktycznie taki jest ( Nie to co na wielu produktach gdzie jest napisane pikantny lub ostry a my się zastanawiamy w którym miejscu?) Rosół smakuje oczywiście jak rosół. Jeśli mamy ochotę na coś ostrego warto po niego sięgnąć, jeśli wolimy łagodne lepiej zdecydować się na coś innego.
Ocena: 8/10

Ziemniaczana z boczkiem
Dobra zupka, w smaku może trochę przypominać błyskawiczne puree jeśli takie kiedyś próbowaliście. Dobre polskie połączenie ziemniaków z boczkiem.
Ocena: 7.5/10

Curry serowa
Zupka ta ma nietypowy smak, połączenia tych dwóch elementów nigdzie indziej nie widziałam w daniach błyskawicznych.
Osobiście jak dla mnie mogłaby mieć więcej smaku sera gdyż go preferuję bardziej.

Ocena: 5.5/10

Pozdrawiam,
I.

Etykiety: