Palety we wnętrzach

Od kilku lat panuje moda na meble z palet, są ekologiczne i dodają wnętrzu naturalności.
Wnętrza z taką aranżacją są niebanalne, wyróżniają się spośród innych, są oryginalne i ciekawe. Palety są tanie więc możemy zaszaleć. Wystarczy uruchomić wyobraźnię i stworzyć to co chcemy. Co jeszcze w nich fajnego to to, że zarówno te pomalowane jak i w naturalnym kolorze wyglądają świetnie. Moim zdaniem zastosowanie palet jest rewelacyjne. Sama mam ochotę stworzyć coś z nich, jednak nie mam na razie na to warunków. Dlaczego mi się tak podobają? Bo można stworzyć z nich co tylko się chce, łóżko, stół, półkę czy nawet huśtawkę. Przeglądałam mnóstwo stron z inspiracjami palet we wnętrzach i postanowiłam, że podzielę się nimi z Wami.
Chętnie też posłucham Waszych opinii co do takich mebli.





Etykiety: