Floral Print Slip On



Mam dość zimy, szarości, ponurej aury i posępnego humoru. Bardzo brakuje mi słońca.
Wystarczy mi odrobina promieni słońca, by dzień stał się lepszy.
Gdy pogoda robi się troszkę bardziej wiosenna, od razu mam ochotę wskoczyć w trampki i lżejsze ciuchy. Buty slip on to od zeszłego roku zdecydowanie hit. Czaiłam się na nie dość długo. Nie byłam zdecydowana, jaki chciałabym model. Gdy ujrzałam te na podwójnej gumie z kwiecistym wzorem stwierdziłam, że muszą być moje! Świetnie się prezentują, charakteryzują się dużym komfortem noszenia a także rewelacyjnie uzupełniają każdą stylizację.
Te buty są tak uniwersalne, że nosić można je ze wszystkim.
Zdecydowałam się połączyć moje slip ony z czarnymi spodniami, klasyczną koszulką w paski oraz z pikowaną kurtką, która dodaje odrobinę koloru całej stylizacji i świetnie współgra z butami. Look jest wygodny, czyli idealny na co dzień.




| buty- pantofelek24, kurtka- pepco, koszulka- no name, spodnie- sh |

Etykiety: