Olejowanie paznokci



O olejowaniu włosów, każdy na pewno słyszał i to nie raz ale żeby olejować paznokcie :O ?! A no tak, metoda ta stała się w ostatnim czasie dość popularna.
Trend dotyczący olejowania włosów pokazał nam jak możemy pielęgnować nasze ciało za pomocą olejków i jakie mają one właściwości.
Olejowanie paznokci polecane jest dla osób, które mają je zniszczone. Cały czas nosisz tipsy, robisz hybrydy albo malujesz non stop paznokcie? Twoja płytka na pewno jest w opłakanym stanie, no niestety wszelkie tego typu zabiegi niezbyt korzystnie wpływają na nasze paznokcie. Nie zawsze wtedy możemy ratować się odżywkami, a już na pewno nie tymi z formaldehydem. Mówię serio, przeżyłam to na własnej skórze. Wczoraj ściągnęłam hybrydy, robiłam je regularnie co dwa tygodnie od września. Mięciutka płytka kruszyła się przy każdym dotyku więc chcąc ratować moje paznokcie sięgnęłam po feralną odżywkę. No i stało się najgorsze jeden z paznokci tak zaczął mnie boleć, że myślałam że mi zaraz odpadnie. Trzymałam go pod zimną wodą jeszcze trochę by ból trochę zelżał. No i dobra żyje ale co wtedy przeżyłam! 😛