Kubeczki z dinozaurami

DSCF4688

Mikołajki już za nami, a więc dziś powiem o drobnym prezencie jakim obdarzyłam mojego lubego. Mamy taką zasadę, iż na mikołajki nie kupujemy dużych prezentów tylko coś drobnego. Ja wybrałam kubki, praktyczny gadżet zawsze się przyda. Ale nie są to zwykłe kubki… Dwa piękne kubeczki z dinozaurami ( chłopcem i dziewczynką). Jeśli macie chłopaka, który jak był mały uwielbiał dinozaury to wiecie jaka to radość dostać taki kubeczek, który przypomni mu tamte lata :) A przyznam, iż od czasu gdy kubeczki pojawiły się u nas i ja je uwielbiam!
Nasze kubeczki pochodzą z My Gift Dna, specjalizują się oni w sprzedaży prezentów spersonalizowanych, z możliwością indywidualnego napisu bądź graweru. Wybór jest ogromny, produkty są świetne, jest w czym wybierać, a przecież gwiazdka już niedługo 😀