Wishlista 2016

wishlist

Co roku kupujemy mnóstwo nowych rzeczy, jedne są mniej inne bardziej przydatne. Dziś postanowiłam stworzyć moją wishlistę na 2016 rok. Chcecie wiedzieć co się w niej znajduje :) ? Zobaczymy ile zachcianek uda mi się spełnić w tym roku 😀
1.  Mini O bag – te torby skradły moje serce już w tamtym roku ale mam nadzieję, że w tym jedna z nich będzie moja!
2. Kalosze Mel by Melissa – już prawie je miałam, prawie bo w jednym TK Maxx był rozmiar 35,5 a w drugim 38 :<
3. Koronkowy stanik – w tamtym roku nabyłam takie 3 i stałam się ich ogromną fanką, mam nadzieję, że w tym roku do mojej kolekcji dołączą kolejne 😉
4. Słoik do picia – też już prawie go miałam, były takie idealne w Agata meble ale zanim się wybrałam to wszystkie się wyprzedały ;(
5. Ogromny szal-koc – uwielbiam jak jest mi cieplutko i na pewno taki szal by mi w tym pomógł. Intensywnie szukam idealnego modelu na wyprzedażach 😀