Sałatka z tofu


Nie jestem wegetarianką ale od jakiegoś czasu mięso jem na prawdę rzadko. Uwielbiam za to próbować różnych rzeczy i tak też było w przypadku tofu.Gdy pierwszy raz o nim słyszałam nie wiedziałam za bardzo co to jest, jak się to je i gdzie można to kupić. Ale jak to ja postanowiłam szukać :) Na tofu wpadłam będąc w na zakupach w Auchan, wrzuciłam je do koszyka i pomyślałam kurcze ale co dalej? Jak to przyrządzić i z czym to zjeść? Poszukałam trochę w Internecie i postanowiłam, że swoje pierwsze tofu zrobię w sałatce, na którą dziś przygotowałam dla Was przepis.

Sałatka z tofu - przepis

Co będzie nam potrzebne?

Sposób przygotowania:

Najpierw myjemy sałatę, kruszymy ją i umieszczamy w miseczce. Pomidory kroimy w kostkę i dodajemy do miski z sałatą. Tofu kroimy w kostkę, wrzucamy na patelnię, polewamy sosem sojowym dość mocno by każda kostka była w nim dobrze obtoczona i podpiekamy nasze tofu z sosem sojowym przez około 5 minut.