Strach przed pierwszym lotem samolotem

Pewnie większość z Was tak jak ja miała jakieś obawy przed swym pierwszym lotem samolotem w życiu. Co prawda myślę, że tego czego ja się obawiałam dla wielu będzie śmieszne, no ale… Mój pierwszy lot samolotem odbył się do Szwecji (w poście o Szwecji mogliście poznać szczegóły naszej wyprawy). Pamiętam jak dziś jak zamawiałam bilety, jak bardzo się cieszyłam i chyba nie na sam fakt tego gdzie jadę ale na to, że polecę pierwszy raz samolotem. Moja ekscytacja rosła wraz ze zbliżającym się czasem do wylotu. Jednak jedno nie dawało mi spokoju, to jak ogarniemy się na lotnisku w Polsce a o Szwecji już nie wspominając. Tydzień przed wyjazdem, dokładnie planowałam o której wyjechać z domu, by na lotnisku załatwić wszystko na spokojnie. I teraz możecie zacząć się śmiać tak się tym martwiłam i tak to zaplanowałam, że na lotnisku byliśmy ponad 3 godziny przed wylotem. Nie było nawet jeszcze odprawy 😀 Jak wracaliśmy do Polski już się tym nie przejmowałam, wiedziałam że nie ma potrzeby być tam nie wiadomo ile wcześniej 😀
Wiele osób boi się startu i lądowania. Szczerze nie wiem czemu, mój pierwszy start samolotu wspominam fantastycznie, ok trzymałam M. za rękę ale to jak nagle czujesz przyspieszenie, unoszenie się maszyny i widok przebijania przez chmury. Dla mnie coś fantastycznego! Od pierwszego startu zakochałam się w samolotach i ich mocy ♡  Co do lądowania to jeżeli lecicie w urokliwe miejsce, nie będziecie zwracali nawet uwagi, że podchodzicie do lądowania tylko przykuci do okna będziecie wpatrzeni jak tam pięknie. Gdy lecieliśmy na Maderę, wiedziałam, że lotnisko na wyspie jest na liście dość niebezpiecznych, do dziś latają tam piloci tylko z dodatkowymi uprawnieniami ale serio jak zobaczyłam w lutym to piękne słońce, zieleń w okół to nie pamiętam nawet dobrze kiedy wylądowaliśmy 😀