Caterice Camouflage Cream


caterice_camuflage
Dziś kilka słów na temat świetnego produktu. Każdej z nas od czasu do czasu zdarza się jakaś niedoskonałość na twarzy i chcemy jak najbardziej ją zatuszować.Niestety fluid czy puder nie zawsze się sprawdzi. I co wtedy? Ja wtedy sięgam po Caterice Camuflage Cream. Początkowo zwlekałam z jego zakupem, pomimo wielu pochlebnych opinii nie byłam przekonana czy na pewno jest taki rewelacyjny jak mówią inni. I tu błąd, trzeba było kupić go już wcześniej, bo jak się okazuje jest świetny!
Produkt dostępny jest w 3 odcieniach: 010 Ivory, 020 Light Beige, 025 Rosy Sand. Ja wybrałam 020 ponieważ moja cera jest śniada. Produkt znajduje się w maleńkim słoiczku dzięki czemu zawsze może być ze mną. Kamuflaż ma kremową, gęstą konsystencję. Pozostawia matowe wykończenie. Świetnie stapia się z kolorem skóry, nie pozostawia efektu maski, dzięki czemu nasza skóra wygląda bardzo naturalnie.
Ja aplikuję go za pomocą palca, jednak czytałam iż współpracuje równie dobrze z pędzelkiem :)