Pierwsze w życiu Meliski


O Meliskach na pewno każda z Was wiele słyszała. Jednym przypadły do gustu innych gumowe buty nie przekonują.Do czasu gdy nie natknęłam się na nie w TKMaxx zaliczałam się do drugiej grupy. Nie wierzyłam, że gumowe buty mogą być wygodne no i że nic nie stanie się z naszymi stopami. Moje Meliski zauroczyły mnie po pierwsze zapachem, który unosił się gdy trzymałam je w ręku w sklepie. Ale nie byłam przekonana. Zawsze chciałam je obejrzeć a tu proszę nadarzyła się okazja. Głownie przekonał mnie ładny kształt, zapach no i cena. Lubię TKMaxx za ich mega konkurencyjne ceny no i tak było też w przypadku moich butków, kupiliśmy je za 79 zł a w necie można znaleźć je za 199 zł!
DSCF8493
Meliski okazały się super wyborem, gdy miałam je pierwszy raz na nogach nie obtarły mnie jak to miały w zwyczaju wszystkie inne baleriny. Jestem z nich bardzo zadowolona i szukam kolejnych :)
Moje baleriny to kolekcja Mel by Melissa, model-Me