Rozświetlające perełki do twarzy Avon

Nad zakupem rozświetlacza zastanawiałam się dość długo. Nie wiedziałam jak go używać, jak dobrać odpowiedni kolor do mojego koloru skóry i rodziło się jeszcze milion innych pytań, aż w końcu dochodziłam do wniosku, że nie ma sensu kupować bo i tak nie będę go używała.
Ale wiadomo jak to jest jak coś nas kusi to prędzej czy później i tak to kupimy :D, tak było też ze mną. Zebrałam się w sobie i postanowiłam zainwestować w rozświetlające perełki do twarzy Color Powder firmy Avon. Co mnie głównie skusiło? Chyba to, że były w kuleczkach, bo ciekawiło mnie to jak sprawdzą się przy nakładaniu pędzlem. I powiem Wam spisały się! Nakładane za pomocą pędzla nienachalnie nadają skórze promienny wygląd. Możemy zastąpić nimi róż do policzków, wtedy muskamy nimi tylko miejsca, które chcemy wyeksponować – ja zazwyczaj nakładam je na kości policzkowe. Dzięki nim moja lekko ziemista twarz stała się skąpana słońcem, strzał w dziesiątkę o taki efekt mi chodziło!
Co do ceny to ja zapłaciłam za nie 19 zł w drogerii iperfumy.pl, w katalogu firmowym były znacznie droższe. Myślę, że nawet jeżeli uda Wam się je namierzyć droższe to warto kupić. Ja swoje pierwsze opakowanie miałam chyba