Szczoteczka do twarzy Labo Beauty

DSCF8507
Jak już kiedyś wspominałam, moja cera jest mieszana. Uwielbia się zapychać, jest tłusta ale i często mega sucha. Nie mogę jej często mocno oczyszczać bo potem jest tylko gorzej. Peeling robię około raz na tydzień, myje codziennie twarz żelem oczyszczającym ale ciągle skóra nie jest idealnie oczyszczona. Szukałam różnych szczoteczek oczyszczających ale nie lubię tych elektrycznych bo powodują takie wibracje że nie jestem w stanie wytrzymać tego łaskotania, też tak macie? 😀
Podczas ostatnich zakupów w Hebe Pani przy kasie zaproponowała mi szczoteczkę do oczyszczania twarzy ale taką manualną. Bez zastanowienia stwierdziłam, że biorę. Zachęciła mnie też cena – wydałam na nią całe 3,99 zł !
Szczoteczka przeznaczona jest do mycia oraz oczyszczania twarzy, jej włosie jest dość miękkie – nie podrażnia mojej mieszanej skóry. Możemy stosować ją zarówno do mycia twarzy samą wodą ale równie dobrze sprawdzi się z peelingiem czy żelem do mycia. Ja używam jej z żelem – połączenie to oczyszcza twarz na prawdę zadowalająco. Szczoteczka wyposażona jest w wygodny uchwyt, dzięki czemu łatwo się ją trzyma no i używa.