Zacznij ćwiczyć już dziś!

Lato zbliża się wielkimi krokami, na dworze piękne słońce i przyjemna temperatura aż chce się żyć! To idealny czas by zmotywować się do działania i zadbać o nasze ciało. Każda z nas przecież chce prezentować swą świetną sylwetkę w bikini na plaży!
Nie jestem fanką chodzenia na siłownię, nie podobało mi się też na aerobiku, bo wykonywaliśmy większość ćwiczeń nie na te partie ciała na, których najbardziej mi zależało więc zrezygnowałam. Jednak ćwiczeń nie chciałam zaprzestać. Zaczęłam regularnie uczęszczać na basen raz w tygodniu ale daje mi to tyle siły, że aż sobie nie wyobrażacie, jak stamtąd  wracam to czekam tylko aż przeleci tydzień by znów lecieć na basen. Jednak stwierdziłam, że na basen chodzę dla przyjemności i postanowiłam poszukać jakichś ćwiczeń, które mogłabym regularnie wykonywać w domu. Przeszperałam czeluści internetu, naoglądałam się ogromu filmików by znaleźć te idealne dla mnie. Wpadłam na kanał stopnadwadze.pl i tam już zostałam. Nie, nie walczę z nadwagą gdyby ktoś pytał, po prostu chcę poprawić swą sylwetkę.