Bourjois Rogue Edition Souffle de Velvet

Bourjois Rogue Edition Souffle de Velvet to nowość jaką dostać można od końca kwietnia w Rossmanie.Mam szminkę z edycji Rouge Edition Velvet i jestem nią zachwycona. Napatoczyła się okazja wypróbowania nowości ponieważ w Rossmanie niedawno trwała akcja -49% na kosmetyki do ust. Normalna cena to 55 zł ja kupiłam ją w promocji za ponad 27 zł. Niestety muszę powiedzieć, iż szminka Souffle de Velvet mnie rozczarowała. Producent obiecuje nam że szminka jest lekka niczym woalka z półtransparentnym matem. Szminka ta ma łączyć w sobie subtelny efekt przejrzystości z efektem matowości oraz długą trwałością. Tak więc zachęcona pobiegłam do Rossmana i zakupiłam kolor 03. VIPeach. Zadowolona z zakupu wróciłam do domu i zaczęłam testować.
Pierwszy "zonk" podczas nakładania jednej warstwy ledwo ją widać. Po dodaniu drugiej zaczyna się dziwnie osadzać na kącikach ust ;/
Drugi "zonk" - producent obiecuje nad długotrwałe nawilżenie i tak jest już od momentu kontaktu jej z ustami jednak chyba nawilżenie jest zbytnie ponieważ szminka nie jest w stanie nam "zastygnąć" na ustach jak było to u poprzedniczki. Co za tym idzie jej trwałość jest bardzo przeciętna.
Trzeci "zonk" - poprzedniczka "zastygając" na ustach nie pozostawiała przez wiele godzin żadnych śladów po sobie na kubkach itp. Ta dosłownie schodzi z ust przy każdym kontakcie z czymkolwiek.