Reb'l Fleur i Rebelle Rihanny























Hej!

Dziś powiem Wam trochę o perfumach Rihanny.
Przyznam, że nigdy jakoś nie interesowałam się perfumami promowanym przez gwiazdy ponieważ myślałam, że są to perfumy dość słabe, a drogie ze względu na nazwiska gwiazd.
Muszę przyznać, że zmieniło się to chyba dopiero gdy wyszły perfumy Rihanny. Pierwszymi perfumami Rihannny jakie poznałam były Reb’l Fleur.
Z samą artystką nie czuję się w żaden sposób związana, lubię kilka jej piosenek ale to wszystko, także poznanie Reb’l Fleur było całkiem przypadkowe.




Kompozycja ta wylansowana została w 2011 roku przez Rihannę.
Nazwa woni to `zbuntowany kwiat`, idealnie odzwierciedlająca charakter artystki.
Perfumy są połączone z magią energicznego, a przy tym pełnego tajemnicy życia w Nowym Yorku. Zapach został stworzony przez Caroline Sabas i Marypierre Julien. 

Nuty zapachowe:
nuta głowy: brzoskwinia, śliwka, czerwona porzeczka
nuta serca: tuberoza, fiołek, hibiskus, kokos
nuta bazy: paczula, wanilia, bursztyn

Perfumy należą do kategorii: owocowo - szyprowej

Zapach jest dość słodki z lekką owocową nutą. Stanowi mieszankę śmiałych szyprowych nut z akcentami owoców: brzoskwini, śliwki i czerwonej porzeczki. 
Ich zapach nie jest przesadzony i nie są za bardzo słodkie lub męczące.
Zapach jest bardzo trwały – jest wyczuwalny wiele godzin od momentu naniesienia na skórę.

Zapach ten każdej kobiecie dodaje seksapilu oraz odwagi.
Dedykowany zmysłowym, namiętnym kobietom, o intrygującym spojrzeniu i olśniewającej urodzie.
Moim zdaniem najlepiej pasują na wieczorne wyjścia, randki itp.

Flakon prosty, lecz bardzo ładny oraz stylowy.

Perfumy te dostępne są w flakonach o pojemności 15 ml, 30 ml, 50 ml oraz 100 ml .
Są one bardzo wydajne, wystarczy psiknąć 2 razy i przez cały dzień zapach ten będzie nam towarzyszył.

Podejrzewałam iż perfumy Rebelle Rihanny będą podobne jednak myliłam się.
Gdy tylko pierwszy raz je powąchałam od razu zakochałam się w ich zapachu.

Nuty zapachowe to:

nuta głowy: śliwka, truskawka, imbir
nuta serca: heliotrop, kakao, orchidea
nuta baza: piżmo, paczula, ambra, kawa