Maska REPAIR COMPLEX COLYFINE

Dziś trochę o masce REPAIR COMPLEX firmy COLYFINE.
Produkt ten odmienił moje włosy.
Odzyskały swe piękno, stały się sypkie oraz zauważalnie wygładzone.




Już po kilku dniach od momentu gdy zaczęłam stosować tę maskę zauważyłam, iż moje włosy stają się mocniejsze, bardziej nawilżone, po kilku dniach 
na prawdę wyglądały na zdrowsze ;)

Przy długotrwałym stosowaniu efekty są spektakularne: włosy, niczym odmłodzone, nabierają siły, są doskonale nawilżone, miękkie, niewiarygodnie odżywione.

Odpowiednio dobrane, skoncentrowane składniki wnikając we włosy wypełniają je oraz regenerują na całej ich długości nie powodując efektu ciężkich i tłustych włosów, a także ochraniają przed zewnętrznymi czynnikami atmosferycznymi.

Zapach maski jest bardzo przyjemny, trochę śmietankowy, 
niestety nie utrzymuje się długo na włosach (u mnie były to około dwie godziny).

Ja jestem zachwycona działaniem tego produktu!

Maska przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów.

Produkt znajduje się w prostym lecz eleganckim pudełku, na którym znajduje się charakterystyczny dla tej firmy nadruk rybiej łuski.

Pod nakrętką znajduje się plastikowa ochronna warstwa.

Maska jest dość gęsta, nie spływa z włosów.

Jeżeli jeszcze nie miałyście do czynienia z tą maską to mówię Wam wypróbujcie, na prawdę warto!







Pozdrawiam,
I.



Etykiety: