Przepis na mięso gulaszowe z sosem miętowym

Hej!

Dziś mam dla Was przepis na wieprzowe mięso gulaszowe z sosem miętowym.







Składniki:
- Około 0,5 kg mięsa wieprzowego, może to być łopatka bądź już pokrojone gulaszowe mięso
- sos miętowy
- sos tabasco
- sos worcester
- sól, pieprz,woda
-olej kokosowy

Wykonanie:

Mięso kroimy na gulasz.
Do miseczki wlewamy sos miętowy, ja użyłam sos z Lidla, który zakupiłam podczas tygodnia brytyjskiego. Dodajemy kilka kropel sosu tabasco, dolewamy kilka łyżek sosu Worcester oraz wody i oleju kokosowego tak by powstała nam płynna konsystęcja doprawiamy to solą i pieprzem.
Tak otrzymujemy marynatę dla naszego uprzednio pokrojonego mięsa.
Teraz wkładamy do marynaty mięso, obtaczamy dokładnie i zostawiamy na kilka godzin w lodówce by mięso przeszło smakiem marynaty.
Po paru godzinach wyjmujemy mięso z marynatą i wrzucamy na rozgrzaną uprzednio patelnię.
Dusimy kilka chwil nasze mięsko pod przykrywką.
Następnie odkrywamy gdyż ze względu na obecność wody w marynacie nasze mięso podczas smażenia zacznie się jej pozbywać, teraz musimy troszkę odparować tę wodę.
Smażymy jeszcze kilka chwil bez przykrycia tak by nasz gulasz posiadał niewielką ilość sosu.
Ja do swego mięsa gulaszowego podałam makaron typu „kolanka” oraz sałatkę z rukoli, ogórka oraz sosu czosnkowego.


Życzę smacznego!!!


Etykiety: