Testy dla Biedronki

Hej! 

Jakiś czas temu dostałam się do testów Biedronki.

Do testów otrzymałam pięć buteleczek z sosami do grilla o smakach: musztardowo-miodowym, jalapeno, smoked banana, duńskim, jabłkowo-chrzanowym
.



Sosy zostały wyprodukowane dla Jeronimo Martins przez Develey Polska.

Jak smakowały?

Już Wam mówię....




Sos do grilla- Smoked Banana


Sos jest słodko-ostry możemy wyczuć w nim nutkę bananową. Moim zdaniem sos pasuje nie tylko do potraw z grilla ale także do innych rzeczy. Ja wykorzystałam go także na kanapki oraz do nachosów.
Konsystencja średnio-gęsta.
Przypadł mi do gustu chętnie bym go kupiła.

Sos do grilla -Duński


Mój faworyt w grupie tych pięciu sosów. Nie potrafię opisać jego smaku ale był najlepszy :)
Konsystencja gęsta.
Nadaje się zarówno do potraw z grilla jak i do kanapek na zimno bądź na ciepło czy sałatek.


Sos do grilla- Musztardowo-Miodowy


Sos jak sama nazwa wskazuje o musztardowym smaku z lekką słodyczą jaką nadaje miód.
Konsystencja dość lekka, dobrze się rozprowadza.
Nadaje się do potraw z grilla jak i innych.

Sos do grilla- Jalapeno


Muszę przyznać, iż jest to sos na, którym najbardziej się zawiodłam.
Myślałam, że będzie on chodź lekko ostry ale to tylko moja złudna nadzieja.
Ma on lekko kwaśny smak, zawiera kawałki papryki oraz cebuli.
Konsystencja średnio gęsta, dobrze się rozprowadza.

Sos do grilla-Jabłkowo-Chrzanowy


Sos o ciekawym smaku, mocniej wyczuwalny jest smak chrzanu lecz przełamany delikatną jabłkową nutką.
Konsystencja w miarę gęsta.
Nadaje się do potraw grillowany, do różnego rodzaju mięs, sałatek oraz kanapek. 



Pozdrawiam,
I.

Etykiety: