Mega opalenizna w kilka godzin!

Mam śniadą karnację i uwielbiam być opalona, gdy tylko widzę jakiś promyczek słońca szybko lecę na dwór! 
Uwielbiam lato! 
No ale niestety nie zawsze mamy czas na siedzenie godzinami na słońcu i korzystanie z jego uroków,praca i inne obowiązki często nam to utrudniają, no i pogoda także często nas nie rozpieszcza.
W takich momentach gdy potrzebuję szybko mieć ładną opaleniznę idę kilka razy na solarium i już mam swą wymarzoną opaleniznę.
Nigdy nie używałam w solarium żadnych przyspieszaczy czy czegoś podobnego, zawsze opalenizna była ładna po kilku wizytach więc nie widziałam w tym większego sensu do czasu gdy nie wypróbowałam  No. 5 Bronzer z kwasem hialuronowym firmy Onyx.

O rany! To na prawdę jeszcze przyspiesza opalanie! 
Po dwóch wizytach w solarium moja opalenizna była piękna i tak ciemna jak nigdy dotąd zawsze o takiej marzyłam!


Produkt zawiera was hialuronowy,który przywraca właściwą równowagę
hydrolipidową skóry.
5XX to intensywnie brązująca formuła o natychmiastowym
działaniu.
Produkt nie zawiera parabenu.

OTB Complex regeneruje uszkodzenia skóry, nawilża i odżywia skórę, a kompleks witamin pobudza proces odnowy komórkowej naskórka dając szybkie i trwałe efekty opalania.


Moja opalenizna dzięki bronzerowi na prawdę bardzo długo się utrzymuje.


Wszystkim, którzy chcą w szybki sposób na solarium uzyskać piękną opaleniznę polecam kupienie dodatkowo tego własnie bronzera.
Koszt jednej takiej saszetki to około 10 zł, tutaj możecie zakupić produkt KLIK


Pozdrawiam,
I.


Etykiety: