Moje małe Włoskie wakacje!

Hej! 

Dziś poopowiadam Wam troszkę gdzie spędziłam ostatni czas.
Ci, którzy śledzą mój instagram na bieżąco mogli wiedzieć gdzie byłam i co robiłam :)






Od początku gdy tylko zaczęły się wakacje poszukiwałam wraz z chłopakiem jakiegoś fajnego wyjazdu.
Przyznam, że takie szukanie w cale nie jest proste a jak już się coś nawet znajdzie to zawsze może być coś co nam się nie spodoba chodź na pierwszy rzut oka wszystko wygląda OK.
My prawie codziennie przeglądaliśmy setki ofert różnych biur by wybrać coś fajnego. 
Jak było coś godnego uwagi to albo termin nie taki, a to miejsce wyjazdu za bardzo oddalone lub cena za duża.
Postanowiliśmy poszukać jakiejś fajnej oferty last minute. 
Aż w końcu znaleźliśmy naszą wymarzoną ofertę.
Mieliśmy 5 dni do wyjazdu...
I tak zaczęła się nasza mała Włoska przygoda.



WITAMY W ITALII !
BONGIORNO ITALIA !

Wycieczka ta jest programowo objazdówką, chodź nie typową.
Zakwaterowanie mieliśmy w jednym hotelu, w nadmorskim kurorcie.
W programie mieliśmy zwiedzanie Padwy, Rimini oraz Wenecji.
Super rzeczą jaka znalazła się w programie to odwiedzenie parku rozrywki - MIRABILANDII.

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami :)











 




Nasze wakacje udały się w 100%.
Pogoda była różna kilka razy zagrzmiało, popadał też deszcz ale mieliśmy i upalne dni gdzie można było się poopalać :)

A Wy jak spędziliście wakacje, albo jakie macie na nie plany ? :)


Etykiety: