SHE ELEGANCE

Perfumy to jedna z tych rzeczy, które każda kobieta powinna mieć chodź jedne.
Ja uwielbiam je bardzo i mam ich sporo, ale bardzo cieszę się z każdego nowego flakoniku jakim zostaję obdarowana.




Dziś opowiem Wam troszkę o perfumach SHE ELEGANCE od Carlo Bossi.
Jest to zapach z serii IMPERO.
Typ perfum- kwiatowo-cytrusowo-owocowo-drzewne
Jak dla mnie posiadają one orientalną nutkę.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: mandarynka, grapefruit , kwiat jabłoni
Nuta serca: róża, śliwka, frezja
Nuta bazy: drzewo cedrowe, wanilia, drzewo sandałowe, jodła balsamiczna

Lubię takie perfumy, ponieważ są bardzo kobiecie.
Są one bardzo odświeżające a zarazem wyrażają wolność i seksapil kobiety.
Moim zdaniem perfumy te bardziej przypadną do gustu młodym kobietom.
Z godziny na godzinę zapach rozpylonych perfumy przemienia się od cytrusowych aż do całkiem orientalnych.
Zapach rozwija się dość wolno co bardzo mi się podoba.
Jest trwały, bo utrzymuje się przez cały dzień.
Zapach ten polecam na zimę, jesień oraz wiosnę, latem mogą one być dla nas zbyt intensywne.
Jest niezwykle aromatyczny.
Flakon ze szkła w kształcie kobiety w sukience bardzo ładnie prezentuje się na półeczce z perfumami.
Tak jak widzimy flakon utrzymany jest w ciepłych żółto-złotych kolorach.
Flakon zawiera 100 ml perfum.
Zapach ten przypadł mi do gustu.


POZDRAWIAM,
I

Etykiety: