Skin Dream BB Cream 5w1-Oriflame

Od jakiegoś czasu szukałam kremu BB, który będzie idealny dla mojej skóry.
Przejrzałam wiele kremów tego typu w różnych drogeriach, zakupiłam nawet jeden ale nie był on idealny.
Ostatnio miałam możliwość przetestowania kremu BB firmy Oriflame.






Testowałam kolor medium gdyż moja karnacja jest raczej śniada.


Od producenta
Krem BB Skin Dream SPF 30 Oriflame to produkt wielozadaniowy, łączący w sobie funkcje kremu nawilżającego, bazy pod makijaż, podkładu, korektora oraz filtru SPF. Dzięki niemu skóra będzie idealnie nawilżona przez cały dzień, gładka i rozświetlona, a niedoskonałości oraz przebarwienia zostaną zamaskowane. Filtr SPF 30 to gwarancja wysokiej ochrony przed promieniowaniem UV. Lekka konsystencja kosmetyku sprawia, że nie daje on efektu maski i świetnie sprawdza się w upalne dni.


Używam go teraz by moja opalona skóra miała jednolity kolor i faktycznie tworzy on taki efekt, skóra jest również matowa,nawilżona a także chroniona przez zawarty w kremie filtr SPF 30.
Konsystencja gęsta, jak dla mnie dobra do rozprowadzania, nie pozostawia smug.
Zapach przyjemny, delikatnie wyczuwalny, nie  drażniący.
Krem nie zapycha oraz nie wysusza skóry.
Cena katalogowa 35 zł 
Pojemność tubki 30 ml 



Jak dla mnie jest to świetny krem, utrzymuje się na skórze dobrych kilka godzin. W dni gdy nie używam fluidu ten krem na pewno się sprawdzi i dobrze go zastąpi.
Zapraszam do zapoznania się z katalogiem u Pani Moniki Moni Ori

Pozdrawiam,
I.

Etykiety: