Przenośne ładowanie - wygodne rozwiązanie

Alternatywny sposób na ładowanie baterii telefonu czy tabletu gdy nie mamy możliwości podłączenia ładowarki do prądu – znacie taki? Jeśli nie, to dziś troszkę dowiecie się o nim na moim blogu. Nie potrzeba nam do tego nawet wejścia do zapalniczki samochodowej.

Na rynku znaleźć możecie wiele takich przenośnych ładowarek.



Moje powerbanki pochodzą ze sklepu Świat Baterii. Akcesoria takie przydadzą się nam, gdy jedziemy gdzieś, gdzie nie będziemy mieli dostępu do prądu a brak korzystania z urządzenia mobilnego będzie nam doskwierał. Nie wyobrażamy sobie przecież wakacyjnych wyjazdów bez telefonu, nawigacji, mp3 oraz wielu innych przenośnych urządzeń.
Moje powerbanki mają różną pojemność: jeden ma 2600 mAh a drugi 5200 mAh. A oto one…

ROMOSS sailing 1: 2600mAh





Ładowarka ta ma elegancką biało-szarą obudowę wykonaną z tworzywa sztucznego. Po boku znajdziemy jedno wejście USB do którego możemy podłączyć do ładowania dowolne urządzenie zasilane przez USB. Obok mamy wejście micro USB, którym ładujemy naszą baterię za pomocą kabelka który znajdziemy w zestawie. Ładowarka posiada też wbudowaną latarkę LED, która może przydać się w różnych sytuacjach, a także 4 diody sygnalizujące poziom naładowania baterii oraz przycisk włączania i sprawdzania poziomu naładowania (przy dłuższym przytrzymaniu przycisku włącza się latarka). Bateria od początku robi dobre wrażenie, jest mała (90x30x21mm) i lekka (74g) więc bez problemu zmieści się zarówno w damskiej torebce jak i w kieszeni.

Przejdźmy więc do funkcjonalności.
Ten model wyposażony jest w ogniwa litowo jonowe firmy Samsung, które gwarantują niezawodność oraz długi czas pracy. Zarówno wejście jak i wyjście baterii  ma  5 V / 1 A. Dzięki zaawansowanemu układowi sterującemu, urządzenie jest w pełni bezpieczne dla ładowanych urządzeń.

 Postanowiłam przetestować mój powerbank w podróży, a że akurat zapomniałam naładować odtwarzacza mp4 od razu musiałam go podładować. Mój odtwarzacz to Creative Zen, niestety nie udało mi się znaleźć w specyfikacjach dokładnej pojemności jego baterii ale podejrzewam że jest to około 600 mAh. Zen naładował się bez problemu do pełna dość szybko podczas gdy słuchałam z niego muzyki. Następnie podłączyłam mój telefon ( iPhone 5 o pojemności 1440 mAh) i udało się go naładować do 80 procent podczas  korzystania z internetu.  Postanowiłam więc sprawdzić następnym razem na ile uda się naładować smartfona nie używając go podczas ładowania. Udało się naładować go do pełna, a pod koniec ładowania dioda na powerbanku wskazywała jedną czwartą naładowania co wystarczy żeby jeszcze lekko coś podładować. 

Tak więc jeśli zadowoli Was jedno naładowanie smartfona do pełna a zależy Wam na niskiej cenie i małych wymiarach - ten powerbank jest dla Was, jeśli nie można skusić się na większy model. W sklepie Świat Baterii znajdziemy nawet takie o pojemności 20800 mAh więc każdy znajdzie coś dla siebie.



CENA: 39,95 zł

POWER BANK GREEN CELL: 5200 mAh



Druga ładowarka jest w bardzo ładnym niebieskim kolorze, można wybrać sobie inny kolor m.in. biały, czarny czy różowy, ma bardzo nowoczesny design. Przeznaczona jest ona do urządzeń takich jak telefony, GPS, tablety czy konsole. Posiada zaawansowane zabezpieczenia m.in. przeciwko przeładowaniu.

Powerbank posiada certyfikaty CE, FCC oraz ROHS.
Bezprzewodowa ładowarka Power Bank Green Cell wykonana jest z najwyższej jakości tworzywa ABS.
Ładowarka posiada port microUSB oraz USB. Wyposażona jest w kabel z portem microUSB. Gdy twoje urządzenie jest już na wyczerpaniu wystarczy podłączyć urządzenie, a ładowanie rozpocznie się automatycznie.

W zestawie znajduje się:

- Power Bank Green Cell o pojemności 5200 mAh
- kabel USB/microUSB

Ładowarka wraz ze wszystkimi akcesoriami zapakowana jest w poręczne i wytrzymałe pudełko.
Tę ładowarkę testowałam także na iPhone 5 nie używając w tym czasie internetu. Udało mi się naładować nią telefon 2,5 raza: dwa razy do 100% i ostatni do 50%. By naładować nasz powerbank tak samo musimy podłączyć go do komputera, posiada on jedną  diodę. Gdy nienaładowany powerbank podłączamy do komputera włącza nam się czerwona dioda, w momencie gdy naładuje się dioda przestaje się świecić. Ładowarka ta to najlepsze rozwiązanie gdy chcemy mieć dobrej jakości baterię o stosunkowo dużej pojemności i w naprawdę przystępnej cenie.
 Ja z tych dwóch baterii osobiście preferuję ROMOSS ze względu na wskaźnik naładowania. 

CENA: 29,95 zł


W Sklepie Świat Baterii możecie znaleźć nie tylko powerbanki,  ale także baterie do różnych urządzeń oraz inne akcesoria komputerowe.

Etykiety: