Trampki jedyne w swoim rodzaju :)

Hej!
Dziś chciałabym pokazać Wam moje piękne nowe buciki.


Są to trampki ręcznie malowane firmy Street Shoes Customs.
Pani Ula, z miłości do buldogów francuskich oraz pasji malowania, postanowiła tworzyć swe arcydzieła na bucikach. Początkowo malowała na butach podobizny piesków, teraz namaluje Wam co tylko chcecie. Przekonać o tym możecie się na jej stronie na FB oraz profilu na INSTAGRAMIE. Jest tam pełno butów z przeróżnymi zwierzakami i wzorami. Każda pomalowana para butów jest jedyna w swoim rodzaju dzięki czemu wśród znajomych możemy być oryginalni. Jedno jest pewne: nikt nie będzie miał takich trampek jak Ty!

Firma Street Shoes Customs stawia na jakość!  Do wykonania bucików używa się najwyższej jakości farb. Można je spokojnie szorować ściereczką i nic się z nimi nie stanie. Nie polecamy prać w pralce ze względu na to, iż są one ręcznie malowane.
Street Shoes Customs dba o to by trampki służyły klientom jak najdłużej.

Teraz o moich pięknościach.








Początkowo miałam ogromny problem co do wyboru kolorów butów jak i z tym co chciałabym mieć na nich namalowane. Przeglądałam i przeglądałam galerię zdjęć firmy… aż w końcu zdecydowałam się na kolor różowo miętowy z buldożkiem francuskim, ponieważ też od jakiegoś czasu jestem zakochana w tych psiakach.
Właśnie wczoraj odebrałam na poczcie moje trampki. Biegłam szybko do domu bo nie mogłam doczekać się efektu końcowego.  Otworzyłam paczkę. Kolory butów oraz postać buldożka w towarzystwie małych różyczek urzekła mnie. Są one tak słodkie, że od wczoraj nie mogę się na nie napatrzeć. To nie jest tylko rysunek, to jest arcydzieło!
Oczywiście wychodząc wczoraj z domu nie mogłam się oprzeć i ubrałam moje trampki, by zobaczyć jak sprawdzają się na mieście.

Musze przyznać, że kilka osób oglądało się za moimi butami gdy szłam J
W terenie butki sprawdziły się świetnie, nigdzie mnie nie obtarły, nie uwierały, rozmiar jest idealnie dobrany. W środku posiadają bardzo wygodną miękką wkładkę, która amortyzuje każde stąpnięcie.




Tak jak obiecuje firma buty są naprawdę dobrej jakości!

Koszt takich butów to :

160 zł – dorośli (trampki w cenie)

120zł –dzieci (trampki w cenie)

Do wyboru mamy kilka rodzajów trampek

Naprawdę polecam trampeczki firmy Street Shoes Customs, kochani są warte swej ceny i robione z pasją! 
No i oczywiście jedyne w swym rodzaju!


Pozdrawiam,

I.

Etykiety: