Testujemy pojemnik Tupperware

Dziś przygotowałam dla Was test pojemnika na żywność Ventsmart od Tupperware.


blog lifestylowy

Na początku kilka słów o linii produktów…
Pojemniki Ventsmart posiadają unikalny system wentylacyjny, który umożliwia właściwą cyrkulację powietrza wewnątrz pojemnika. Dzięki temu przechowywane w nich warzywa i owoce zachowują świeżość nawet do 3 tygodni dłużej. Rysunkowa instrukcja na każdym pojemniku pokazuje jak ustawić wentyle dla poszczególnych warzyw i owoców.

Pierwsze wrażenie po odpakowaniu Ventsmarta jak najbardziej pozytywne. Pojemnik solidnie wykonany z dość twardego tworzywa, bez problemu zamyka się i otwiera ale czuć że zamknięcie jest solidne i nie otworzy się przy byle dotknięciu jak wiele pojemników. Bez problemu zmieści się w lodówce. Pokrywa w ładnym odcieniu zieleni, z przełącznikiem trybów wentylacji. Z przodu pojemnika mamy obrazki co i jak przechowywać.


Zobaczmy więc jak pojemnik sprawdzi się do przechowywania natki pietruszki

Kupiłam więc świeżą natkę i rozłożyłam na 3 próbki.
Pierwszą umieściłam w kubku z wodą:

kuchnia 

Druga trafiła do zwykłego pojemnika z tworzywa sztucznego:

kuchnia

Trzecią natomiast włożyłam do pojemnika Ventsmart ustawiając pierwszy tryb wentylacji "pół na pół":

kuchnia

Wszystkie próbki trafiły do lodówki. Wracamy więc do nich po 3 dniach. Próbka ze zwykłego pojemnika zdecydowanie test przegrała:
kuchnia

Pozostaje więc rywalizacja między kubeczkiem a pojemnikiem Tupperware. Po 3 dniach wyglądały one tak:



Jak sami widzicie natka pietruszki prawie bez zmian. Wracamy więc po tygodniu:

blog o kuchni

kuchnia

Próbka w kubeczku jest jak widzimy w gorszym stanie. Natka z pojemnika zachowała swoją świeżość. Sama zdziwiłam się że pojemnik tak dobrze spełnił swoją rolę. Sprawdzałam go następnie na winogronach, ogórkach i jestem zadowolona. Przekrojony ogórek położony luzem w lodówce zaraz wysycha i psuje się. Przechowywany w pojemniku jest świeży nawet w miejscu ukrojenia. Polecam pojemnik wszystkim którzy szukają sposobu na przedłużenie świeżości warzyw, ziół i owoców.


Pozdrawiam,
I.

Etykiety: