Biżuteria personalizowana

Dziś pokażę Wam jedną z propozycji prezentów zarówno świątecznych, jak i urodzinowych bądź imieninowych.

 Uważam, iż biżuteria personalizowana jest idealnym pomysłem na każdą z tych okazji. Główną jej zaletą jest, to że to Wy ją tworzycie… dajecie pomysł a firma go realizuje. Bransoletki jakie dziś Wam pokażę pochodzą z firmy She Bijou. W sklepie znaleźć można wiele pomysłów na oryginalny prezent. Bransoletki które otrzymałam są bardzo delikatne. Idealne wykonanie to ogromna zaleta firmy. Oczywiście jak każda normalna kobieta uwielbiam biżuterię, najbardziej fioła mam na punkcie bransoletek. Od momentu gdy dostałam bransoletki she biju jestem nimi zauroczona. Są bardzo skromne i proste dzięki czemu pasują do wszystkiego, zarówno eleganckiej jaki i sportowej stylizacji. Możemy także dobierać kolory sznureczków według własnego uznania, więc każdemu na pewno wpadnie w oko jego ulubiony kolor. Elementy dekoracyjne wykonane są z mosiądzu.



Moje drogie pamiętajmy o dbaniu o biżuterię, przechowujmy ja w oddzielnym pojemniczku, by nie była narażona na wilgoć, unikajmy także kontaktu metalu z wodą. Bransoletki te można samodzielnie czyścić np. za pomocą ściereczek do srebra lub szorstką stroną gąbki do mycia naczyń.

Pozdrawiam,
I.


Etykiety: