Fotokalendarz i niespodzianka!


Już początek nowego roku a co za tym idzie oczywiście wymiana kalendarzy. Postanowiłam, że kalendarz na ten rok będzie niepowtarzalny. Pomyślałam też, że kalendarz może być świetnym prezentem. Ja swój wymyśliłam dla mojego chłopaka - jest to nasz jedyny i niepowtarzalny kalendarz, gdzie podsumowałam cały rok na 13 zdjęciach.
Już od jakiegoś czasu miałam w planach taki kalendarz, więc bardzo cieszę się że go mamy.  Skorzystałam z oferty zubek.pl. Największy problem był z wybraniem odpowiednich 13 zdjęć. Tak jest jak ma się dużo zdjęć, każde ładne ale które wyjątkowe? :D Po wyborze 13 zdjęć gdzie pierwsze zdjęcie to okładka a kolejne zdjęcia są przypisane do każdego miesiąca, ja starannie wybierałam zdjęcia i dopasowywałam do każdego miesiąca. Te z zimniejszych pór roku do zimniejszych miesięcy te z cieplejszych do cieplejszych.



Wpadłam też na genialny plan - gdy skończy się 2015 rok to ulubione zdjęcia sobie wytnę i oprawię.
Przy okazji jak wybierałam kalendarz, na drugiej stronie dekor.zubek.pl znalazłam kolejny świetny prezent. Mianowicie obraz na płótnie, wykonywany techniką 3D. Pomyślałam, że będzie to idealne dopełnienie pierwszego z prezentów i tak zamówiłam również obraz.

Muszę przyznać, że oba prezenty sprawiły ogromną radość.

Na obydwu stronach, które podałam wyżej można znaleźć wiele fajnych pomysłów na niedrogi prezent. Wyróżniają się tym, iż możemy stworzyć coś od siebie, coś pięknego i bardzo osobistego. 

Etykiety: